Saturday 16 February 2013

မမႏြယ္



က်ေနာ့္နံမည္ ေအာင္ႀကီး ပါ။ အသက္ ၂၀ ရွိပါၿပီ။ လြစၥလမ္းထဲက ကြန္ျပဴတာ Sales & Service
ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာလုပ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ အသက္ ၁၈ ေလာက္က ဒီဆိုင္မွာ စလုပ္ပါတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔
အထက္အရာရိွအမ်ဳိးသမီးရ့အဲ ေၾကာင္းကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ သူမက အ့ဲဒီ့အခ်ိန္မွာ အသက္ ၂၅
ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီး အိမ္ေထာင္မျပဳရေသးပါဘူး။ တျခားသူေတြ သူမအေပၚဘယ္လိုခံစားလည္း မသိေပမယ့္
က်ေနာ့္ အတြက္ေတာ့ ျပင္းျပင္းျပျပ ဆႏၵေတြ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ မေနႏိုင္လြန္းရင္ေတာ့ က်ေနာ္
႐ံုးခန္းထဲက သန္႔စင္ခန္းထဲမွာ သူမကိုစိတ္ကူးၿပီး ကိုယ့္လက္နဲ႔ကိုယ္ ေျဖေဖ်ာက္ပစ္ရတယ္။ ဒါမွလည္း
က်ေနာ့္ရ့ဲေပါက္ကထဲြ ကြ ္မတက္ ျပင္းထန္တ့ဲ စိတ္ေတြ ေလ်ာ့နည္းသြားတာ။ က်ေနာ္ သူမကို
ဘယ္လိုခ်ဥ္းကပ္ရမလဲမသိဘူး။ သူမက က်ေနာ့္ အထက္အရာရွိ အမ်ဳိးသမီးေလ။
ရာထူးအဆင့္တူတ့သဲ ူဆိုရင္ ထားပါေတာ့။ အခုေတာ့ ဇတ္လမ္းစဖို႔ကမလြယ္ဘူး။
က်ေနာ္အလုပ္၀င္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ သူမလက္ထပ္သြားတယ္။ သူမကို ရလိုက္တဲ့ ေယာက္်ားအေပၚ
က်ေနာ္ မနာလိုျဖစ္မိတယ္။ လပ္ထပ္ၿပီး သိပ္မၾကာဘူး ကိုယ္၀န္ရလာေတာ့ ႐ံုးကေန
မီးဖာြ းခငြ ့္ယူသာြ းတယ္။ ခငြ ့္ျပန္လာတ့အဲ ခ်ိန္ သူမမွာ သမီးေလး တစ္ေယာက္ရေနၿပီ။ သူ႕ကေလး ၇လ၊ ၈လ
ေလာက္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကို ကိစၥတစ္ခုအတြက္ လာၿပီးတိုင္ပင္ပါတယ္။ သူ႕ေယာကၡမႀကီးနဲ႔
အဆင္မေျပလို႔ အိမ္ခြေဲ နခ်င္တ့အဲ ေၾကာင္းေျပာၿပီး အိမ္ခန္းရွာေပးဖို႔ပါ။ က်ေနာ္လည္း အသိထဲက
အိမ္ပြဲစားေတြကို ေမးေပးေတာ့ ပြဲစားက က်ေနာ္ေနတဲ့ ေက်ာက္ေျမာင္းတိုက္ခန္းနဲ႔ ၂ တိုက္ ေက်ာ္မွာ
ေစ်းအသင့္အတင့္န႔ ဲ တိုက္ခန္း ရမယ္ေျပာတယ္။ သူမလည္း တိုက္ခန္းကို လိုကၾ္ကည့္ၿပီး သေဘာၾကတာတ့ဲ
ေနျဖစ္သြားတယ္။
အိမ္နီးနားခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ရင္းႏွီးမႈေတြပိုလာတယ္။ ႐ံုးပိတ္ရက္ေတြဆို သူတို႔အိမ္ကို
အျမဲလိုလို သြားလည္ျဖစ္တယ္။ သူ႕ေယာက္်ားနဲ႔လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္းႏွီးသြားတယ္။ က်ေနာ္ကသူ႕ကို
ႀကိတ္ၿပီးမနာလို ျဖစ္ေနေပမယ့္ အျပင္ပန္းက ဘာမွမျဖစ္သလိုဟန္ေဆာင္ထားေတာ့
သူလည္းမရိပ္မိဘူးေလ။ က်ေနာ္ကေတာ့ သူမအိမ္ေရာက္တိုင္း ကေလးခ်ီထားတဲ့
သူမနားကိုသာြ းရင္းကေလးကို ဖက္သလိုန႔ ဲ သူမရ့ဲလက္ေမာင္းေလးေတြကို အၿမဲတမ္း ထိေတြ႕ကိုင္တြယ္
ပြတ္သပ္မိတယ္။ သူ႕ရင္ခြင္ထဲက ကေလးကုိနမ္းလိုက္ရင္ သူရဲ႕ ရင္အံုနဲ႔ နီးကပ္သြားတဲ့အခါ
ကိုယ္သင္းရနံေလးေတြ ခိုးၿပီး ႐ူ႐ိႈ္က္မိတယ္။ သူ႕ဆီကေန ကေလးကို ယူၿပီး ခ်ီတဲ့အခ်ိန္တို္င္း ရင္သားေတြကို
ပြတ္သပ္မိေအာင္လည္း ႀကိဳးစားပါတယ္။ အဲ့ဒီ့လိုမ ထိကပါးရိကပါး လုပ္တိုင္း က်ေနာ့္ ေပါင္ၾကားက
အရာႀကီးက တင္းမာလာပါတယ္။
တစ္ရက္ေတာ့ သူ႕ေယာက္်ား က်ေနာ့္အိမ္ကို ေရာက္လာတယ္။ နယ္ဘက္ကုိ ခရီးသြားစရာရွိတယ္၊
တလေလာက္ၾကာမွာမို႔ သူ႕ကေလးန႔ ဲ မိန္းမကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါလို႔ လာမွာတာပါ။ က်ေနာ္လည္း
သူ႕ေယာက္်ား ခရီးသာြ းတ့ေဲ န႔ကစၿပီး သူမဆီသို႔ ေန႔တိုင္းေရာက္ပါတယ္။ သူမအကူအညီ လိုသည္ျဖစ္ေစ
မလိုသည္ျဖစ္ေစ က်ေနာ္ကေတာ့ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ အၿမဲသြားေမးတာပဲ။
တညေတာ့ သူမ တိုက္ခန္းတံခါးေရွ႕ က်ေနာ္ေရာက္သြားတဲ့အခါ တံခါးလာဖြင့္ေပးတယ္။
ကေလးထိန္းေနရာကေန ႐ုတ္တရက္ထလာလို႔ ထင္ပါရဲ့၊ အိမ္ေနရင္း ဘေလာက္စ္ အကႌ်ရင္ဘတ္မွာ
အေပၚက်ယ္သီးေတြ ျပဳတ္ေနၿပီး ေရႊရင္မို႔မို႔ကို လွစ္ခနဲျမင္လိုက္ရတယ္။ ေအာက္ကေတာ့ ဒူးေခါင္းဖုံးတဲ့
ဂါ၀န္၀တ္ထားတယ္။ မိန္းမပ်ဳိေလးတစ္ေယာက္လို ၀တ္စားဆင္ရင္ထားတာကုိ ၾကည့္ရင္း က်ေနာ့္ငပဲက
ေဖာင္းၾကြလာေရာ။ ဒီရက္ပိုင္း သူမအိမ္ကို က်ေနာ္သြားရင္ ပုဆိုးေအာက္မွာ ဘာမွမခံဘဲသြားေတာ့
ပုဆိုးေအာက္က ေဖာင္းေဖာင္းႀကီးကို သူျမင္လိုက္တဲ့ပံုပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဘာမွမေျပာဘဲ လွည့္ထြက္သြားတယ္။
က်ေနာ္ဧည့္ခန္းထဲက ဆက္တီမွာထိုင္ေနေတာ့ သူကလည္း ခံုမွာ ထိုင္ရင္း ကေလးကို ခ်ီၿပီး ႏို႔တိုက္ပါတယ္။
ကေလးအေမဆိုေတာ့ လူေရွ႕မေရွာင္ ကေလးကို ႏို႔တိုက္တာ မဆန္းပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္က
တစိမ္းမဟုတ္ဘဲ ဒီအိမ္မွာ အၿမဲတမ္း ၀င္ထြက္သြားလာေနတဲ့သူေလ။ အကႌ်ကို ပင့္လွန္ၿပီး
တိုက္ေနတ့အဲ ခ်ိန္ ရင္သားေဖာင္းေဖာင္းေတကြ ို က်ေနာ္ ျမင္ေနရတယ္။ ႏို႔သီးေခါင္းေတြက အညိဳေရာင္။
ကေလးက ႏို႔တစ္ဖက္ကုိငံုခဲရင္း ေနာက္တစ္ဖက္ကို ေဆာ့ကစားေနတာ က်ေနာ္ေတာင္
မနာလိုျဖစ္လာတယ္ဗ်ာ။
သူမက ကေလးကိုႏို႔တိုက္ၿပီးေတာ့ အိပ္ယာထဲသြားထားဖို႔ အိပ္ခန္းထဲ၀င္သြားပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း
အေနာက္ကေန အသာေလး လိုက္သြားလိုက္တယ္။ သူကေလးကို ျခင္ေထာင္ထဲ ထည့္ၿပီး
ေသေသခ်ာခ်ာဖိေပးေနခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ၀တ္ထားတဲ့ အကႌ်နဲ႔လံုခ်ည္ကုိ ခၽြတ္လိုက္တယ္။ ကိုယ္တံုးလံုးႀကီး
ျဖစ္သြားတာေပါ့ဗ်ာ ။

က်ေနာ့္ကို ေက်ာေပးထားတ့ဲ သူ႔ရ႕ဲ အေနာက္မွာ ရပ္ၿပီး လည္ပင္းကို ထိလိုက္တယ္။ သူက
လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်ေနာ္က ကိုယ္တံုးလံုးႀကီး။ “ေအာင္ႀကီး နင္ဘာလိုလုပ္ေနတာလဲ” သူမက
လန္႔ၿပီးေအာ္လိုက္တယ္။ “က်ေနာ္ မမႏြယ္ကို ခ်စ္တယ္” သူ႕ရဲ႕ ရင္သားႏွစ္စံုကို ၾကည့္ရင္း ေျပာလိုက္တယ္။
သူမက “နင္ထြက္သြား” လို႔ေအာ္လိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္တမ္း အခန္းထဲက ေျပးထြက္ဖို႕
ႀကိဳးစားတာက သူမပါ။ က်ေနာ္ ေျပးခြင့္မေပးႏိုင္ဘူး။ လွည့္ထြက္သြားတဲ့ လည္ပင္းကုိ အေနာက္ကေန
လက္န႔သဲ ိုင္းဖက္ၿပီး ဖင္ႏွစ္လုံးေပၚကို က်ေနာ့္ ေပါင္ခြၾကားန႔ဲထိကပ္လိုက္တယ္။ လည္ပင္းကို ႏႈတ္ခမ္းန႔ဲ
နမ္းလိုက္ရင္း က်န္လက္တစ္ဖက္န႔ဲ ရင္သားေတြ အုပ္ကိုင္လိုက္တယ္။
“မလုပ္ပါန႔…ဲ ေအာင္ႀကီးရယ္။ ငါက အိမ္ေထာင္သည္ ကေလးအေမပါ” လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ့္ရင္ခြင္ထကဲ
႐ုန္းထြက္ဖို႔ ႀကိဳးစားပါတယ္။
“က်ေနာ္ မမႏြယ္ကို စေတြ႕ကတည္းက ခ်စ္ေနမိတာပါ။ မေျပာရဲလို႔ ၿမိဳသိပ္ထားရတာပါ။
မမႏြယ္ခႏၶာကိုယ္ကို က်ေနာ့္အတြက္ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ပဲ ခြင့္ျပဳေပးပါေနာ္”
“ဟင့္အင္း… ဟင့္အင္း… မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးေအာင္ႀကီးရယ္။ ငါမွာလည္း အိမ္ေထာင္နဲ႔ပါ… မသင့္ေတာ္ပါဘူး”
“ဒီေန႔ေတာ့ မမႏယြ ္က်ေနာ့္ကို မတားပါန႔ေဲ တာ့။ က်ေနာ့္အလိုကို လိုက္ေလ်ာေပးရင္ မမႏြယ္ဘာအႏၲရာယ္မွ
မျဖစ္ေစရဘူး။ မမႏြယ္ျငင္းရင္ေတာ့ က်ေနာ္ မုဒိမ္းမႈက်ဴးလြန္ရလိမ့္မယ္” က်ေနာ္သူ႕ကို နည္းနည္း
ၿခိမ္းေျခာက္လိုက္ပါတယ္။ သူနည္းနည္းေတာ့လန္႔သြားတဲ့ပံုပဲ။ မိခင္ဆိုေတာ့ ရင္ေသြး အႏၱရယ္အတြက္ပါ
စိုးရိမ္မွာေပါ့။
သူ႕ပခံုးေတြကိုင္ရင္း က်ေနာ့္ဘက္ကို ဆြဲလွည့္လိုက္ၿပီး ႏႈတ္ခမ္းေတြကို နမ္းရင္းနဲ႔ အကႌ်ရင္ဘတ္ကိုလည္း
ဖြင့္ပစ္လိုက္တယ္။ သူကေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို မဖြင့္ေပးဘဲ တင္းတင္းစိထားတယ္။ က်ေနာ္သူ႕ကို
နံရံဘတ္ကို ေက်ာကပ္သြားေအာင္ တြန္းၿပီး စကပ္ေအာက္ကို လက္ႏိႈက္လိုက္တယ္။ သူမက
အိမ္ေနရင္းဆိုေတာ့ အတြင္းခံေဘာင္းဘီမပါဘူး။ သူမရဲ့ အဖုတ္ေလးေပၚမွာလည္း အေမႊးေတြ ရိတ္ၿပီး
အေျပာင္ရွင္းထားတယ္။ က်ေနာ္လက္န႔ ဲ သူအဖုတ္ေလးကို ပြတ္ေပးေနလိုက္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္
ဆြေပးေနမိေတာ့ သူမႏႈတ္ခမ္းေတြ မပြင့္တစ္ပြင့္ဟၿပီး ညီးသံေလးေတြ ထြက္လာပါတယ္။
ဟလာတ့ႏဲ ႈတ္ခမ္းကိုလည္း အလစ္မေပးဘဲ စုပ္နမ္းရင္း ေအာက္ကလက္ကို အဖုတ္ထဲ
ထုတ္လိုက္သြင္းလိုက္ ခပ္သြက္သြက္ လုပ္ေပးေနလိုက္တယ္။ သူမရဲ႕ခပ္တုိးတုိးညီးသံေလးေတြက
က်ေနာ့္ကို အားေပးေနသလိုပါပဲ။
က်ေနာ့္ႏႈတ္ခမ္းေတြကိုလည္း တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ျပန္တုန္႔ျပန္လာပါတယ္။ ဟသြားတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းထဲကို
လွ်ာထိုးသြင္းရင္း အထဲက လွ်ာျခင္း ထိပ္တိုက္ေတြ႕ေပးလိုက္တယ္။ လက္တစ္ဖက္ကေန ႏို႔ႏွစ္ဖက္စလံုးကို
အားရပါးရ ညစ္ပစ္လိုက္မိတယ္။
က်ေနာ္ သူ႕ကိုပခံုးေတြကေန တြန္းရင္း သူတို႔ လင္မယားအိပ္တဲ့ အခန္းကို ဆြဲေခၚသြားေတာ့ “ေတာ္ၿပီ…။
ေအာင္ႀကီး။ ဒီေလာက္လုပ္ရရင္ ေတာ္ေရာေပါ့” တဲ့။ က်ေနာ္ သူ႕စကားေတြကို မၾကားသလိုဘဲ
ေနလိုက္တယ္။ အခန္းထဲ ေရာက္ေအာင္သြားရင္း ကုတင္ေပၚတြန္းလွဲလိုက္တယ္။ အေပၚကေနဖိလိုက္ၿပီး
အဖုတ္ကုိ ဆက္ႏိုက္ေပးရင္း ႏို႔ႏွစ္လံုးကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းပဲ စုပ္လိုက္တယ္။
က်ေနာ္ေအာက္ကို ဆင္းၿပီးသူမရဲ႕ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ေထာင္ၿပီး ေခါင္းကိုေပါင္ၾကားထဲ
ထိုးသြင္းလိုက္ပါတယ္။ ၫွီစို႔စို႔အနံေလးရတယ္။ အဖုတ္ကို ေအာက္ကေန အေပၚ တစ္ခ်က္
သပ္တင္လိုက္ေတာ့ ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းက ဆတ္ခနဲ စိသြားတယ္။ ဒါေပမယ့္မရပါဘူး… က်ေနာ့္ ကိုယ္လံုးက
သူ႕ေပါင္ၾကားထဲမွာ ခံေနတာေလ။ အစြမ္းျပခ်င္လာတာနဲ႔ အဖုတ္ႏႈတ္ခမ္းသားေတြေပၚမွာ လွ်ာထိပ္တင္ၿပီး
“၀” လံုးေလးေတြ စတင္ေရးသားပါတယ္။ ဘယ္က၀ိုက္ၿပီး ညာဘက္ေရာက္။ ညာဖက္က၀ိုက္ၿပီး
ဘယ္ဘက္ေရာက္န႔ဲ ဆိုေတာ့ မမႏယြ ္က က်ေနာ့္ဆံပင္ေတြကို တင္းၾကပ္ေနေအာင္
ေဆာင့္ဆြဲေတာ့တာပါပဲ။ အသံမထြက္ေအာင္ ႏႈတ္ခမ္းပိတ္ၿပီး အင့္… အင္းနဲ႔ ညီးေနသံက
ပါးစပ္ကထြက္တာမဟုတ္ဘဲ၊ လည္ေခ်ာင္းက ထြက္လာတဲ့အသံမ်ဳိးဗ်ာ။
က်ေနာ္လည္း ေတာ္ေလာက္ၿပီထင္တာန႔ဲ မႈတ္ေနတာကို ရပ္လိုက္တယ္။ သူေဘးမွာ ဒူးေထာက္ထိုင္ရင္း
လီးကို သူ႕မ်က္ႏွာနား ကပ္ေပးလိုက္တယ္။ သူလည္း အေတြ႕အႀကံဳ ရွိၿပီးသားပဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္
ဘာလုပ္ေစခ်င္တယ္ဆိုတာကို သိပါတယ္။ ေခါင္းေလးငံုလာတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္ သူ႕ပါးစပ္ထဲကို
လီးထိုးသြင္းလိုက္တယ္။ က်ေနာ္စြဲလန္းေနတဲ့ မိန္းမရဲ႕ ပါးစပ္ထဲ က်ေနာ့္လီး၀င္ေနတာကို ၾကည့္ရတာ
အရမ္းအရသာ ရွိတာပဲ။ သူ႕ကိုလည္း ပိုခ်စ္မိသြားသလို ခံစားရတယ္။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ မႈတ္ၿပီးမွ
က်ေနာ္လည္း ၿပီးခ်င္လာတာန႔ဲ သူ႕ကို အတင္းဆဲြလွဲၿပီး ေပါင္ခြမွာ လီးေတ့ရင္းထိုးသြင္းခ်လိုက္တယ္။
“ဟင့္အင္း… ေအာင္ႀကီး အ့ဒဲ ါေတာ့မလုပ္န႔ဟဲ ာ။ ငါနင့္ကို စိတ္ႀကိဳက္လုပ္ေပးၿပီးၿပီ။ ဒါကိုေတာ့
ခ်မ္းသာေပးပါ” “က်ေနာ့္ကို မတားပါန႔ေဲ တာ့ မမႏြယ္။ ဒီေန႔ေတာ့ က်ေနာ္ လုပ္ခ်င္တာအားလုံးကို
ခငြ ့္ျပဳေပးပါ။” ေျပာေျပာဆိုဆိုန႔ ဲ က်ေနာ္ အတင္းဖိသြင္းပစ္လိုက္တယ္။ အဖုတ္ထဲကို လီးက ခပ္စီးစီး
၀င္သြားတယ္။ ႏွစ္လက္မေလာက္အလိုမွာ ဆက္သြင္းလို႔မရဘူး။ ဒစ္ေခါင္းနားအထိျပန္ထုတ္၊
ၿပီးေတာ့ျပန္သငြ ္းန႔ ဲ ေလးငါးခ်က္ေလာက္ ေၫွာင့္ၿပီးမွ အဆုံးထိ၀င္သြားတယ္။
အရွိန္နည္းနည္းရလာေတာ့ က်ေနာ္သူ႕ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ မုိးေမွ်ာ္လိုက္ၿပီး ဒိုက္ထုိးတဲ့ ပံုစံအတိုင္း
ေဆာင့္သြင္းေတာ့တယ္။ ခဏေနေတာ့ “အား… ေအာင္ႀကီး ငါၿပီးခ်င္ေနၿပီထင္တယ္… အား”
“က်ေနာ္လည္းၿပီးခ်င္ေနၿပီ… အရည္ေတြ မမႏြယ္ဗိုက္ထဲကုိ ထည့္ေပးမယ္။ မမႏြယ္ဗိုက္ႀကီးသြားေအာင္လို႔”
“ဟင့္အင္းမထည့္န႔…ဲ အျပင္ကို ထုတ္လိုက္။ အထဲမွာ မၿပီးန႔ဲဟာ” သူကအတင္း႐ုန္းေပမယ့္
က်ေနာ္ကဖိထားေတာ့ ႐ုန္းလို႔မရဘဲ က်ေနာ့္ရဲ့ အရည္ေတြကို လက္ခံယူလိုက္ရတယ္။ က်ေနာ္ေမာသြားလို႔
သူ႕ကိုယ္ေပၚမွာ နားေနခ်ိန္မွာ သူတသိမ့္သိမ့္ငိုေနတယ္။ သူ႕မ်က္ရည္ေတြ က်ေနာ့္ပါးေပၚကေန ပါးစပ္ထဲထိ
၀င္လာတယ္။ ငံက်ိက်ိမ်က္ရည္ေတြကို ၿမိဳခ်ရင္း သူ႕ကို ဖြဖြေလးနမ္းၿပီးေခ်ာ့ေမာ့လိုက္ပါတယ္။
က်ေနာ္သူ႕ကိုစေတ႕ြ ထကဲ ခ်စ္ေနမိတ့အဲ ေၾကာင္း၊ သူကိုယ္၀န္ရိွတ့ဲအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဟာ အ့ဲဒီ့ကေလးအေဖ
ျဖစ္ခ်င္တ့အဲ ေၾကာင္း၊ အ့ဒဲ ါေၾကာင့္ သူ႕အထဲမွာ ၿပီးလိုက္တာပါလို႔ေျပာရင္း ေခ်ာ့ေနပါတယ္။ အ့ဲဒီ့ညက
သူန႔ကဲ ်ေနာ္ ၅ ေခါက္ေလာက္ထပ္လုပ္ျဖစ္တယ္။ အရင္က သူမကို က်ေနာ္စိတ္ကူးယဥ္ထားတ့ဲ
ပုံစံမ်ဳိးစုံန႔ေဲ ပါ့။

2 comments:

  1. မျဖစ္နဳိင္တာကြာ ေနာက္ထပ္ 5 ေခါက္ကိုေျပာပါတယ္

    ReplyDelete
  2. တင္ေပးတဲ႔အတြက္ေက်းဇူးပဲ

    ReplyDelete