Thursday 14 February 2013

က်မရဲ႕ သမက္

ရင္ေတြတုန္ၿပီး မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုကို ၿပီးခဲ့တဲ့ ညက က်မနဲ႔ က်မရဲ႕ သမက္တို႔ ႏွစ္ဦးသား ၾကားမွာ ျဖစ္ခဲ့တာေလးကို ျပန္ေျပာျပ ခ်င္ပါတယ္၊ က်မကေတာ့ ယခု သမက္ကေလး လက္ထပ္ထားတဲ့ သမီးရဲ႕ အေမ၊ အသက္ ၄၃ ႏွစ္အရြယ္ရွိတဲ့ မုဆိုးမ တစ္ဦးပါ၊ က်မရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္က သဲနာရီပံုစံႀကီး ရွိေနတာေတာ့ မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ျပည့္တင္းဆူၿဖိဳးတဲ့ ရင္သားေတြနဲ႔ ဖင္ကေတာ့ရွိေနတယ္၊ က်မေယၤာက်ားကေတာ့ လက္ထပ္ၿပီး တစ္ႏွစ္အၾကာမွာ ဆံုးပါးသြားၿပီး အခုသမီးေလးကို ေမြးဖြားၿပီး ကတည္းက ဘဝကို ရုန္းကန္ခဲ့ရတယ္၊

ျဖစ္ပံုက ဒီလို…လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လေလာက္က သမီးနဲ႔ သမက္က က်မေနတဲ့ အိမ္မွာ ႏွစ္ေယာက္လံုး ညအိပ္ညေန လာေနေနခဲ့တယ္၊ တစ္ညေတာ့ ညေတာ္ေတာ္နက္လာေတာ့ သမီးက အရမ္းပင္ပန္းေနလို႔ သမက္က အရက္ေသာက္ေနတာကို ေစာင့္ၾကည့္ေပးဖို႔ မွာရင္း က်မကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး အိပ္ရာဝင္သြားတယ္၊ သမက္ရဲ႕ ပံုစံက အရပ္ရွည္ၿပီး လူေကာင္ထြားေတာ့ နပန္းသမားပံုစံမ်ိဳးေပါ့၊ က်မတို႔ ႏွစ္ဦးဟာ ဧည့္ခန္းထဲက ဆိုဖာေပၚမွာ ထုိင္ေနရင္း တီဗီၾကည့္လိုက္ အာလာပ သလာပ ေျပာလိုက္ၾကနဲ႔ေပါ့၊ က်မကေတာ့ ညဝတ္အကၤ် ီ ဝတ္ထားတယ္၊ ေအာက္မွာ ဘာမွ ဝတ္မထားဘူး၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ညအိပ္ရင္ အတြင္းခံေတြ ဝတ္ၿပီး မအိပ္တတ္လို႔ေပါ့၊ သမက္ကေတာ့ ေဘာင္းဘီနဲ႔ တီရွပ္ ဝတ္ထားတယ္၊ သူက အရက္ကို တစိမ့္စိမ့္ေသာက္ရင္း ေရွးေဟာင္းေနာက္ျဖစ္ အေၾကာင္းေလးေတြကို ရီစရာအျဖစ္ေျပာေနၿပီး အတိတ္ဆီကို ျပန္သတိယေနၾကတယ္၊ အခ်ိန္ ၃ နာရီေလာက္အၾကာမွာ သူေျပာတဲ့ စကားေတြနဲ႔ အမူအရာေတြကို သတိထားမိေတာ့ သူေတာ္ေတာ္မူးေနၿပီ၊

အရက္ကို အကုန္ေမာ့ခ်လိုက္ၿပီး ေနာက္ထပ္ ထပ္ထည့္ေပဖို႔ခိုင္းေတာ့ သူမလုပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုတာ သိေနေတာ့ တစ္ခြက္ထပ္ထည့္ေပးလိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူနဲ႔အတူ အေဖာ္လိုက္ေသာက္ေပးဖို႔ အတင္းအၾကပ္ေျပာေလေရာ၊ က်မလဲ “အရင္တုန္းက ေသာက္ၾကည့္ဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ေသးတယ္၊ ဒါေပမယ္ အရသာကို ဘယ္လိုမွ ခံစားၾကည့္လို႔ မရခဲ့ဘူး” လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ရတယ္၊ ေသာက္ၾကည့္လိုက္ အရင္နဲ႔ အရသာတူမွာ မဟုတ္ဘူး ႀကိဳက္သြားလိမ့္မယ္ ဆိုၿပီး သူက က်မကို ထပ္တိုက္တြန္းျပန္တယ္၊ သူက က်မကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ၿပီး ထပ္ေသာက္ခိုင္းေနတယ္၊ က်မတို႔ ႏွစ္ဦးပဲ ရွိေနၿပီး သမီးက အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီး ဘယ္သူမွလဲ မသိႏိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ သူက ေနာက္တစ္ခြက္ကို အရပ္ထဲ့ေပးလို႔ က်မတို႔ ႏွစ္ဦး အတူေသာက္လိုက္ၾကေတာ့တယ္၊ က်မကလဲ တီဗီကို တေစာင္း ၾကည့္ေနခဲ့ၿပီး သူနဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ထိုင္ေနတာေၾကာင့္ သမက္က သ႔ူေဘးမွာ လာထိုင္ဖို႔ လွမ္းေခၚတယ္ေလ၊ သူရဲမ်က္ႏွာ အမူအယာေၾကာင့္ က်မလဲ သူရဲ႕ေဘး ဆိုဖာေပၚမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္တယ္ေလ၊ ၿပီးေတာ့ က်မတို႔ ႏွစ္ဦးလဲ စကားေျပာလိုက္ အရက္ေသာက္လိုက္နဲ႔ ၃ ခြက္ေျမာက္လဲ ေရာက္ေရာ က်မလဲ ေတာ္ေတာ္ေလး မူးၿပီး ေကာင္းေနၿပီေလ၊

က်မရဲ႕ သမက္ ေတာ္ေတာ္ေလးမူးေနၿပီ၊ ရီစရာေတြကို ေျပာေနရင္း စကားေတြက ၾကမ္းလာၿပီး လိင္နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ဘက္ကို ေရာက္လာေရာ၊ စကားေတြကို ၾကားေနရတာ သာယာမိေပမယ့္ ေယာကၡမနဲ႔ သမက္ဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈေတြေၾကာင့္ စိတ္မသက္မသာေတာ့ ျဖစ္မိတယ္၊ သူက ေနာက္တစ္ခြက္ထပ္ထဲ့ခိုင္းေတာ့ ေရွ႕ကို ကုန္းၿပီး ထဲ့လို႔ ခြက္ကို သူဆီကမ္းေပးလိုက္ၿပီး ဆိုဖာေပၚ ျပန္ထိုင္လိုက္တယ္၊ က်မသိလိုက္တာက သူရဲ႕လက္က က်မရဲ႕ ေနာက္ကိုေရာက္ေနၿပီး ေနာက္ကေနခါးကို ဖက္ထားသလို ျဖစ္ေနေတာ့တယ္၊ သူလဲ အရမ္းမူးေနေတာ့ ဘာမွ မေျပာမိဘဲ တိတ္တိတ္ေလးေနၿပီး အရက္ကို နဲနဲျခင္း ဆက္ေသာက္ေနလိုက္တယ္၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ သူက အမူးလြန္ေနၿပီး က်မေပၚကို မွီလာလိုက္နဲ႔ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သူ႔မ်က္ႏွာက က်မရဲ႕ ႏို႔ေတြေပၚေရာက္လာတတ္တယ္၊ က်မလဲ သူ႔ကို တည့္တည့္ထိုင္ေအာင္ ျပန္တြန္းေပးလိုက္ေတာ့ ခါးကိုဖက္ထားတဲ့ လက္ေတြကို ဖယ္လိုက္တယ္၊ ဒါေပမယ္ ထိုင္ေနတာ နီးကပ္ေနေတာ့ သူရဲ႕လက္ေမာင္းက က်မရဲ႕ ညာဖက္ရင္သားကို လာဖိမိေနေတာ့တာ၊ အခုမွ က်မလဲ သူရဲ႕ လက္ေမာင္းနဲ႔ ဆိုဖာၾကားမွာ ဖိထားခံရသလို ျဖစ္ေနေတာ့တယ္၊ ရင္သားေတြကို လာၿပီး ဖိႀကိတ္ေနေတာ့ အရသာေတြ႔ေနၿပီး ဦးေႏွာက္ထဲမွာ အိပ္ရာဝင္ရင္ ကိုယ္ဟာကိုယ္ လိင္စိတ္ေျဖေဖ်ာက္(သြားတိုက္) ပစ္လိုက္မယ္ေတာင္ ေတြးေနမိတယ္၊

က်မလဲ သူကို ဆန္က်င္ဖို႔က သမက္က အင္အားသန္မာေနေတာ့ မတတ္သာခဲ့ဘူး၊ ရုတ္တရက္ပဲ တီဗီ အစီအစဥ္မွာ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီးက လိင္ဆက္ဆံခန္းကို ေရာက္လာေတာ့ က်မလဲ ပူထူသြားၿပီး ဘာလုပ္ရမွန္း မသိခင္ သမက္က က်မဖက္ကိုလွည့္ၿပီး သန္မာတဲ့ လက္ေတြနဲ႔ က်မကိုဆြဲမလိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ေပါင္ေပၚမွာ ကန္႔လန္ျဖတ္တင္လိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့ လက္တစ္ဖက္က က်မရဲ႕ေခါင္းကို ေနာက္ကေနကိုင္ထာၿပီး ႏွခမ္းကို အားပါးတရ စုပ္ၿပီး စနမ္းေတာ့တယ္၊ သူရဲ႕ ေနာက္လက္တစ္ဖက္က က်မရဲ႕ ဘယ္ဘက္ရင္သားကို အုပ္ကိုင္ထားၿပီး ရင္သားနဲ႔ ႏို႔သီးေခါင္းေလကို ဂ်ံဳနယ္သလို အဝတ္ေပၚကေန ကိုင္ေနေတာ့တာ၊ က်မႀကိဳးစားၿပီး ရုန္းကန္ေသာ္လည္း သူရဲ႕ သန္မာတဲ့လက္ေတြက က်မကို ခ်ဴပ္ထားၿပီး က်မရဲ႕ လက္ေတြကို သူ႔ရဲ႕လည္ပင္းကို ဖက္ထားခိုင္းတယ္ေလ၊ သမက္လဲ အေတာ္မူးေနၿပီ၊ က်မလဲ သမီးရဲ႕ အေပၚမွာ သစၥာေဖာက္မိသလို ျဖစ္ေနၿပီး ဘယ္လိုလုပ္ရမွန္းေတာ္ မသိေတာ့ဘူး၊ ဒါေပမယ္ ရင္သားေပၚကို အုပ္ကိုင္ထားၿပီး က်မကို ေနရာလပ္မက်န္နမ္းေနေတာ့ က်နလဲ စိတ္ေတြ အရမ္းၾကြလာၿပီး ခႏၶာကို တစ္ခုလံုးလဲ လိင္စိတ္ေတြနဲ႔ ပူေလာင္ေနၿပီး သူကိုမရပ္ေစခ်င္ေတာ့ဘူး၊

ခဏေလးအၾကာမွာ အကၤ် ီ ၾကယ္သီးေတြကို ျဖဳတ္လိုက္ၿပီး အက်ၤ ီစေတြကို ပုခုန္းတစ္ဖက္ဆီကို တြန္းဖယ္လိုက္တယ္၊ ရင္သားေတြကို ပါးစပ္နဲ႔ စုပ္ေနၿပီး၊ ႏို႔သီးေခါင္းေတြကို သြားနဲ႔ ဖိက်ိတ္ေပးေနတယ္ေလ၊ ကိုယ္ဟာကိုယ္ေတြးေနမိလိုက္တာ သမီးအိပ္သြားကတည္းက ဒီလိုျဖစ္ေနတာ့ ဘယ္သူမွလဲ မေတြ႕ႏိုင္ဘူး၊ သမက္ကိုယ္တိုင္လဲ အေတာ္မူးေနေတာ့ မနက္ေရာက္ရင္ မွတ္မိႏိုင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ က်မ ကိုယ္တိုင္ပဲ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကတည္းက ကင္းကြားခဲ့ရတဲ့ လိင္ကိစၥကို တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ၿပီး သာယာေနမိေတာ့တယ္၊ သူက က်မကို ျဖစ္ညွစ္ေနတာေတြကိုေလ်ာ့ခ်လိုက္ၿပီး အရက္ တစ္ပတ္စီ ခြက္ႏွစ္ခြက္ထဲကို ထည့္ေပးဖို႔ ေျပာလာတယ္၊ အရက္ေတြ ပိုမူးလာရင္ အမွားေတြကို လြယ္လြယ္နဲ႔ က်ဴးလြန္ႏိုင္တာ သိေပမယ့္ က်မလဲ ေျပာတဲ့အတိုင္း လုပ္လိုက္မိတယ္၊ က်မတို႔ ႏွစ္ဦးလဲ ၾကမ္းျပင္ေပၚကို ဆင္းသြားၿပီး အရက္ကို ဆက္ေသာက္လိုက္ၾကတယ္၊ က်မလဲ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းမွာ အရက္ကို ကုန္ေအာင္ေသာက္လိုက္ၿပီး ဖန္ခြက္ကို စားပြဲေပၚတင္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သမက္က က်မကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ စနမ္းလိုက္ၿပီး လက္ေတြက က်မကို ဆြဲမေနရင္း ခႏၶာကိုယ္ကို ဆိုဖာေပၚမွာ လွဲခိုင္းေစခဲ့တယ္၊ က်မရဲ႕ အေပၚပိုင္းဟာ သူဆြဲဖယ္လိုက္လို႔ အဝတ္အစားမရွိေတာ့ဘူး၊ ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕ ညဝတ္အကၤ် ီကို ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ဇိုးကနဲဇတ္ကနဲ ဆြဲဖယ္လိုက္ေတာ့ က်မလဲ တစ္ကိုယ္လံုးအဝတ္အစားေတြ မရွိေတာ့ဘူး၊ က်မလဲ ရွက္လြန္းလို႔ မ်က္စိေတြကို ပိတ္ထားမိလိုက္တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ သူလဲ အဝတ္အစားေတြကို ခၽြတ္လိုက္ေတာ့ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းမွာ အတြင္းခံေဘာင္းဘီနဲ႔ ဆိုဖာေဘးမွာ ရပ္ေနၿပီး က်မလက္ကို ဆြဲယူၿပီး သူရဲ႕ အတြင္းခံေဘာင္းဘီေပၚကေန လိင္တံကို ကိုင္ခိုင္းတယ္ေလ၊ သူ႔ရဲ႕ေဘာင္းဘီေပၚ လက္တင္ထားခိုင္းေပမယ္ ေနာက္ထပ္ဘာဆက္လုပ္ရမယ္ဆိုတာ မသိေပမယ့္၊ သူရဲ႕ လိင္တံကို က်မကို အပ္ႏွင္းထားခဲ့ၿပီေလ၊ ဒါေၾကာင့္လဲ လက္ႏွစ္ဘက္နဲ႔ သူရဲ႕ အတြင္းခံကိုဆြဲခၽြတ္ခ်လိုက္ေတာ့ အေတာ္ကို ႀကီးမားတဲ့ သူ႕ရဲ႕ လိင္တံႀကီးေပၚထြက္လာေရာ၊ သူဟာႀကီးက ရွည္လဲရွည္၊ ႀကီးလဲႀကီးေတာ့ က်မရဲ႕ အၾကည့္ေတြေတာင္ မွင္သက္သြားခဲ့ရတယ္၊ သူက အတြင္းခံကို လံုးဝခၽြတ္ခ်လိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ေရွ႕မွာ မတ္တပ္ရပ္ေနခဲ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူက က်မရဲ႕ ပုခုန္းကို လက္နဲ႔ ကိုင္လို႔ ဆိုဖာေပၚမွာ ထိုင္ခိုင္းလိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ လက္ႏွစ္ဘက္ကို လိင္တံေပၚမွာ အုပ္ၿပီးကိုင္ခိုင္းတယ္ေလ၊ က်မရဲ႕ေခါင္းကို သူ႔လက္နဲ႔ ကိုင္ၿပီး လိင္တံဆီကို တြန္းပို႔ေနခဲ့တယ္၊ ေလြတယ္ဆိုတာကို ၾကားသာၾကားဖူးခဲ့တာ ဘယ္လိုလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ ဘာေတြဆက္ျဖစ္ဦးမလဲ မသိေတာ့ဘူး၊ ၿပီးေတာ့ သူက လိင္တံကို က်မရဲ႕ ပါးစပ္ေပါက္ဝကို ေတ့လိုက္ေတာ့ ေရြးခ်ယ္စရာ လမ္းမရွိေတာ့လို႔ အဆင္ေျပသြားေအာင္ က်မလဲ ပါးစပ္ကို ဟေပးလိုက္မိတယ္ေလ၊

သမက္ကေတာ့ ျဖည္းျဖည္းျခင္းပဲ ပါးစပ္ထဲကို လိင္တံထဲ့ၿပီး လိင္ဆက္ဆံသလိုလုပ္ေနေတာ့တာ၊ ကံေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ သူ႔လိင္တံကို အာေခါင္ထဲေရာက္ေအာင္ ထုိးမထည့္ဘူး၊ က်မလဲ ေလြေပးေနရင္းနဲ႔ လိင္တံကို လက္နဲ႔ ဆုပ္ကိုင္လို႔ ေဂြပါလိွမ့္ေပးလိုက္တယ္၊ ၅ မိနစ္ေလက္ၾကာေတာ့ လိင္တံကို ပါးစပ္ထဲက ထုတ္သြားၿပီး က်မကို ဆိုဖာေပၚမွာ လွဲခိုင္းျပန္တယ္ေလ၊ ၿပီးေတာ့ သူက က်မေျခေထာက္ေတြကို ကားႏိုင္သမွ် ကားေအာင္ ေဘးကို ဖယ္လိုက္ၿပီး အရည္ေတြထြက္ၿပီး ရႊဲေနတဲ့ က်မရဲ႕ ပိပိထဲကို လက္ညိွးထည့္လို႔ စပီး ကလိေတာ့တာ၊ က်န္တဲ့ လက္တစ္ဖက္ကလဲ ရင္သားကို နယ္ေပးေနတယ္ေလ၊ အခုလိုျဖစ္ေနတာကို စိတ္ထဲမွာ မသင့္ေလ်ာ္မွန္း သိေနေပမယ့္ သူကိုလဲ မရပ္ေစခ်င္ခဲ့ဘူး၊ အခုကစၿပီး အၿမဲတမ္း သူနဲ႔ လိင္ဆက္ဆံဖို႔ကိေတာင္ ေသမေလာက္ ဆႏၵေတြ ျဖစ္ေနမိခဲ့တယ္ေလ၊ မိနစ္ အနည္းငယ္ၾကာေတာ့ ပိပိထဲက လက္ေတြအစား သူရဲ႕ လွ်ာကေျပာင္းလဲေနရာယူၿပီး ဂ်ာေပးေရာ က်မဘဝမွာ ပထမဦးဆံုးအေတြ႕အႀကံဳဆိုေတာ့ ရူးသြပ္သြားေလာက္ေအာင္ကို သာယာေနမိေတာ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းက က်မရဲ႕ စအိုေပါက္ကို ႀကိဳတင္ အေၾကာင္းၾကားျခင္းမရွိဘဲ စၿပီး ထိုးထည့္လိုက္ေတာ့ နာသြားေပမယ္ သူ႔ရဲ႕ လွ်ာက က်မရဲ႕ပိပိကို ဂ်ာေပးေနေတာ့ စိတ္ေတြ အရမ္းပဲ ထၾကြေနၿပီး ေလထဲကို လြင့္ေျမာသြာၿပီး ၿပီးသြားေတာ့တယ္၊

ၿပီးေတာ့ သူက က်မေပၚကို တက္လာၿပီး သူ႔ရဲ႕ ႀကီးမားတဲ့ လိင္တံကို က်မရဲ႕ ပိပိအဝမွာ စၿပီးေတ့လိုက္တယ္၊ မထည့္ေသးဘဲ အဝနားမွာ ေလွ်ာတိုက္ၿပီး လုပ္ေပးေနတယ္ေလ၊ ေနာက္ေတာ့ လိင္တံကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ပိပိထဲကို စၿပီးထိုးထဲ့ေနခဲ့တယ္၊ စိတ္ထဲမွာ က်မဟာ ဘဝအတြက္ က်မကိုယ္တိုင္ပဲသူရဲ႕ လိင္ေက်းကၽြန္အျဖစ္ ဒူးေထာက္ အညံ့ခံမိၿပီေလ၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ဘယ္လိုကိုင္တြယ္ရမယ္၊ ဘယ္လိုစြဲလန္းသြားေအာင္ လုပ္ရမယ္ဆိုတာ သူက ေကာငးေကာင္း ကၽြမ္းက်င္ေနလိုပဲ၊ မိနစ္ အနည္းငယ္ၾကာၿပီးေနာက္ သူ႔ရဲ႕ လိင္တံဟာ က်မပိပိထဲမွာ ဝင္လိုက္ထြက္လိုက္နဲ႔ ျဖည္းျဖည္ျခင္း စၿပီးထိုးထဲ့ေနတာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ လိင္တံ တစ္ေခ်ာင္းလံုး က်မပိပိထဲကို မဆံ့မၿပဲ တစ္ဆံုးအထိ ဝင္သြားပါေလေရာ၊ ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ လိင္တံကို တစ္ဆံုးအထိသြင္းထားၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေနလို႔ က်မကို နမ္းေနလိုက္တာ ဒီပံုစံေလးက က်မရဲ႕ စိတ္ေတြပိုၿပီး ထၾကြလာေအာင္ ဒုကၡေတြ ေပးေနၿပီေလ၊ ၿပီးေတာ့ က်မကို ဖင္ကမလိုက္ၿပီး ဆိုဖာ ႏွစ္ခုေပၚမွာ ဖင္ကို တင္လိုက္ေတာ့ က်မရဲ႕ တင္ပါးက ေတာ္ေတာ္ေလးေကာ့သြားၿပီး ပိပိထဲကို တစ္ဆံုးပဲ ဝင္သြားေအာင္ ေဆာင့္ခ်လိုက္ေတာ့တယ္၊ အံ့ၾသစရာျဖစ္ေနေအာင္ကို ေကာင္းလိုက္တယ္၊ ဘယ္စကားလံုးနဲ႔မွ တုႏိႈင္းၿပီ ေျပာလိုမရေအာင္ကို ေကာင္းေနေတာ့တာ ပိပိထဲကို လိင္တံႀကီးက ဓါးအေႏွာင့္နဲ႔ ထိုးၿပီး အစာသြတ္ေနသလို ျဖစ္ေနေတာ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ က်မကို ႏွခမ္းခ်င္းနမ္းလိုက္ၿပီး တစ္ခ်ိန္ထဲမွာဘဲ ေအာက္မွာလဲ လုပ္ေပးေနေတာ့တယ္၊ မိနစ္ အနည္းငယ္ၾကာၿပီးေနာက္ က်မကို လုပ္ေနတဲ့ အရွိန္ ျမွင့္လိုက္ၿပီး ဆိုဖာေတြေတာင္ ရိုက္ခတ္ၿပီး သူရဲ႕ လွ်ာနဲ႔ သြားေတြက ရင္သားေတြကို လ်က္လိုက္ ကိုက္လိုက္နဲ႔ေပါ့၊ က်မလဲ ဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ ဘယ္္ႏွစ္ႀကိမ္ေတာင္ ၿပီးသြားမသိေတာ့ဘူး၊ က်ိန္းေသတာတစ္ခုက ဘဝမွာ အေကာင္းဆံုး လိင္ဆက္ဆံတာ ခံရျခင္းဘဲေလ၊

၁၀ မိနစ္ေလာက္ ေတာက္ေလွ်ာက္လုပ္ေပးေနၿပီး သူ႔ရဲ႕ လိင္တံကို က်ထဲကေန ရုတ္တရက္ဆြဲထုတ္သြားေတာ့ သူၿပီးေတာ့မယ္လို႔ က်မထင္ခဲ့မိတာ လံုးဝမွားယြင္းသြားခဲ့တယ္၊ သမက္က က်မကို မတ္တပ္ရပ္ခိုင္းတယ္ ေက်ာခိုင္းလိုက္ၿပီး ဆိုဖာေပၚ လက္ေထာက္ခိုင္းလို႔ ေနာက္ကေနထည့္ ပိပိထဲကို ထိုးထည့္လိုက္တာ doggy စတိုင္ျဖစ္သြားပါေလေရာ၊ ဒီပံုစံက အထဲကို ပိုဝင္သလို ခံစားရၿပီး၊ သူထည့္လိုက္တဲ့ ေဆာင့္ခ်က္တိုင္းမွာ အားပါလြန္းလို႔ ေလထဲမွာ ေျမာက္တက္သလို ျဖစ္ေနေတာ့တယ္၊ တစ္ခ်ိန္ထဲမွဘဲ သူ႔ရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းေတြက စအိုထဲကို ထိုးထည့္ေနတာ နာက်င္မႈ သိပ္မရွိေတာ့ဘဲ သူ႔အတြက္ လြယ္လြယ္ကူကူဘဲ စအိုထဲကို လက္နဲ႔ လုပ္ေနတာ့ သံုးေခ်ာင္းေတာင္ ဝင္ေနၿပီ၊ doggy စတိုင္နဲ႔ ၅ မိနစ္ေလာက္လဲ ပိပိကို လုပ္ေပးၿပီးေရာ လိင္တံကို ဆြဲထုတ္လိုက္ၿပီး ဖင္ေပါက္ဝကို စေတ့လိုက္ေတာ့တယ္၊ သမက္က သူလိင္တံကို ဖင္ထဲကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း စၿပီး ထိုးထည့္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ႏို႔ေတြကို လက္နဲ႔ ညွစ္ေပးရင္း ေက်ာေပၚကေန က်မကို ႏွခမ္းျခင္းနမ္းၿပန္တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ လက္တစ္ဖက္က က်မရဲ႕ အစိေလးကို ကလိျပန္ေရာ၊ ဒီလိုလုပ္ေပးရင္ နဲ႔ က်မရဲ႕ စအို ၾကြက္သားေတြကို ေလ်ာ့သြားေအာင္ လုပ္ေပးေနၿပီး ေနာက္ကေန က်မရဲ႕ အပ်ိဳစင္ဖင္ေပါက္ထဲကို သူ႔ရဲ႕လိင္တံက ရုတ္တရက္ ထိုးထဲ့လိုက္ေတာ့တယ္၊ သူက ခံႏိုင္ရည္ရွိေအာင္ က်မကို ေစာေစာကတည္းက လုပ္ေပးေနတာေၾကာင့္ ဖင္ထဲအထည့္ခံရတာ ပထမဦးဆံုး အေတြ႔အႀကံဳ ျဖစ္ေပမယ့္ နာက်င္မႈ သိပ္မရွိခဲ့ပါဘူး၊ အခုေတာ့ က်မ ေျခကုန္လက္ပန္း က်ေနပါၿပီ၊ အခုလို အခ်ိန္အၾကာႀကီး အလုပ္ခံေနရာကို အေလ့အက်င့္ မရွိခဲ့ဘူး ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ က်မေယာၤက်ားနဲ႔ ေနခဲ့စဥ္တုန္းက လိင္ဆက္ဆံရင္ ၅-၇ မိနစ္ေလာက္ပဲၾကာခဲ့တာ၊ က်မလဲ ဒီေလာက္ပဲ ၾကာတယ္ ထင္ခဲ့မိတယ္၊ ဒီေန႔ က်မရဲ႕သမက္က အကုန္မခမ္းႏိုင္တဲ့ အားအင္ေတြနဲ႔ က်မကို လုပ္ေနေတာ့တာ သူပီးဖို႔ကလဲ မနီးစပ္ေသးေတာ့ ဒီညျဖင့္ က်မေတာ့ အိပ္ရပါမလား မသိေတာ့ဘူး၊ က်မရဲ႕ ဖင္ကို လုပ္ေနတာ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီး လက္တစ္ဖက္ကလဲ က်မရဲ႕ အစိကို ကလိေပးေနၿပီး ေနာက္လက္တစ္ဖက္က ရင္သားေတြကို ညွစ္ေပးျပန္ေရာ၊ သူ႔ရဲ႕ လွ်ာကလည္းးမေမ့မေလ်ာ့နဲ႔ ရတဲ့ေနရာကို လ်က္ေပးေနတယ္၊ က်မလဲ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထပ္ၿပီး ပီးခ်င္ေနၿပီ၊ သူ႔ရဲ႕ေဆာင့္ခ်က္ေတြကလဲ ျမန္လာတာကို ခံစားမိေနတယ္၊ ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕ နားရြက္နားကို ကပ္ၿပီး “ဖင္ထဲမွာ ပီးလိုက္ရမလား” လို႔ ေမးေတာ့ က်မလဲ ေသေသခ်ာခ်ာပဲ ေခါင္းညိမ့္လို႔ ျမန္ျမန္အေျဖေပးမိလိုက္တယ္ေလ၊ သူကေျပာလိုက္တဲ့ အတိုင္းပဲ ေအာ္ၿငီးသံေတြနဲ႔ အတူ ေဆာင့္ခ်က္ေတြ ျပင္းထန္လာၿပီး က်မဖင္ကို ဖိကပ္ထားလို႔ သုတ္ရည္ေတြကို ဖင္ထဲကို ပန္းထည့္လိုက္ေတာ့တယ္၊ က်မတို႔ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ ဒီပံုစံေလးအတိုင္း ေနမိၾကတယ္၊ က်မလဲ သူ႔ရဲ႕ လိင္တံထဲကေန သုတ္ရည္ေတြ အရွိန္နဲ႔ ဖင္ထဲ ပန္းဝင္လာတာေတြကို ခံစားမိေနရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့ က်မဖင္ထဲမွာ သူ႔ရဲ႕ လိင္တံကို တတ္လွ်ပ္ဘဲ က်မကို တစ္ပတ္လွည့္လိုက္ေတာ့ ဆိုဖာေပၚမွာ ႏွစ္ေယာက္လံုး အတူထိုင္လို႔ က်မက သူ႔အေပၚမွာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ သမက္က “အရက္ထပ္ေသာက္ၾကမယ္” လို႔ေျပာေတာ့ ႏွစ္ဦးသား ရူးရူးမူးမူး လုပ္ခဲ့တာေတြေၾကာင့္ အမူးလဲေျပသြားၿပီး၊ ထပ္ၿပီး မခံခ်င္ေအာင္ေျပာေနေတာ့ ေနာက္ထပ္ ေသာက္ဖို႔ကို တုန္လႈပ္ျခင္း မရွိေတာ့ဘူး၊

ဒီေန႔ဟာ က်မဘဝမွာ အၾကာဆံုးနဲ႔ အေကာင္းဆံုး လိင္ဆက္ဆံရခဲ့ရတဲ့ ေန႔တစ္ေန႔ပါ၊ က်မဘဝရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေတြအတြက္ ေန႔တိုင္း ဒီလိုပဲ လိင္ဆက္ဆံေပးမလားဆိုတာကို သမက္ကို ေမးလိုက္ခ်င္ေပမယ့္ က်မလဲ ပ်က္စီးေနတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ မဟုတ္လို႔ ဆႏၵေတြကို စြန္႔လႊတ္လိုက္ရတယ္၊ သူဟာက်မသမီးရဲ႕ ေယာက်ၤားျဖစ္ေနေတာ့ သမီးတို႔ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ မရွဳပ္ေထြးေစခ်င္ဘူး၊ သမက္ရဲ႕ေပါင္ေပၚက ဆင္းၿပီး အရက္ ႏွစ္ပတ္ကို ခြက္ထဲ ထည့္ေနရင္း အားလံုးလဲ ၿပီးစီးသြားလို႔ အိပ္ခ်ိန္ေရာက္ေနၿပီလို႔ စဥ္းစားမိေသးတယ္၊ သူလဲ က်မလက္ထဲက အရက္ခြက္ကို လွမ္းယူလိုက္ၿပီး ခပ္ျမန္ျမန္ေသာက္လိုက္ၿပီး ေနာက္တစ္ခြက္ ထပ္ထည့္ေပးပါလို႔ ေျပာတယ္ေလ၊ က်မလဲ ေနာက္တစ္ခြက္ ထည့္ေပးလိုက္ေတာ့ သူျမန္ျမန္ေသာက္ခ်လိုက္ၿပီး က်မခါးကို လွမ္းကိုင္လို႔ ဆြဲေခၚၿပီး သူရဲ႕ေပါင္ေပၚမွာ ထိုင္ခိုင္းျပန္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူမ်က္ႏွာနဲ႔ တတန္းတည္း ျဖစ္ေနတဲ့ က်မရဲ႕ ရင္သားေတြကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ စုပ္ၿပီး နမ္းျပန္တယ္၊ လက္တစ္ဖက္ကလဲ ပိပိထဲကို ထည့္လို႔ လုပ္ေနျပန္ေရာ၊ က်မလဲ အရမ္းပင္ပန္းသြားလို႔ အိပ္ခ်င္ေနၿပီလို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ သြားခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီး၊ သူကေတာ့ ဆိုဖာေပၚမွာပဲ အိပ္ေတာ့မယ္တဲ့၊ သူလဲ အဝတ္အစားေတြကို ဝတ္ၿပီး အိပ္ဖို႔အသြား၊ က်မလဲ အဝတ္အစားေတြကို ျပန္ဝတ္ၿပီး အိပ္ခန္းထဲ ဝင္ခဲ့ေတာ့တယ္၊ အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ အိပ္ခ်င္စိတ္မရွိဘဲ ျဖစ္ခဲ့တာေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေကာင္းခဲ့သလဲ ဆိုတာေတြ ျပန္ေတြးမိေနတယ္၊ မွားေနတယ္ဆိုတာကို သိေနေပမယ့္ လိင္စိတ္ေတြက ခႏၶာကိုယ္အတြင္းမွာ ပိုၿပီးထၾကြေနေတာ့တယ္ေလ၊ က်မလဲ ႀကိဳးစာၿပီး အိပ္လိုက္တာ့ အအိပ္လြန္သြားလို႔ မိုးစင္စင္လင္းၿပီး သမီးလာႏိႈးေတာ့မွာ အိပ္ရာက ႏိုးေတာ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ညက သူေယာကၤ်ား ဘယ္လိုလဲ ဆိုတာကို သမီးက ေမးေတာ့ အားလံုးပံုမွန္ပါဘဲလို႔ ေျဖလိုက္ရတယ္ေလ၊ က်မလဲ သမီးရဲ႕မ်က္ႏွာကိုု ၾကည့္လိုက္ၿပီး လိင္စြမ္းေဆာင္ရည္ေကာင္းတဲ့ ေယာကၤ်ားကိုရထားတာ ကံေကာင္းလိုက္တာလို႔ ကိုယ္ဟာကိုယ္ ေတြးၾကည့္လိုက္မိလိုက္ေတာ့တယ္၊

က်မလဲ အျပင္ကို ထြက္ၿပီး ဧည့္ခန္းမွာ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သမက္က အိပ္ရာႏိုးေနၿပီ၊ သမီးကေတာ့ ေရသြားခ်ိဳးေတာ့မယ္တဲ့၊ က်မလဲ မီးဖိုခန္းကို သြားၿပီး သမက္နဲ႔ က်မအတြက္ လၻက္ရည္ေဖ်ာ္လိုက္တယ္၊ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ညက ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္အားလံုးဟာ အခုအထိ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ရွိေနတုန္းပါပဲ၊ ေခါင္းထဲကို အဲဒီအေတြးေတြေတာက္ေလွ်ာက္ ဝင္ေနေတာ့ လိင္စိတ္ေတြက ျပန္ၿပီးထၾကြလာလို႔ လက္တစ္ဖက္က ရင္သားေတြကို ပြတ္မိေနၿပီး၊ ေနာက္လက္တစ္ဖက္က အစိေလးကို ပြတ္ေနမိေတာ့ ပိပိမွာ အရည္ေတြ ရႊဲလာျပန္ေရာ၊ ကိုယ္ကိုတိုင္ လိင္စိတ္ေျဖေဖ်ာက္ေနတုန္း လက္ႏွစ္ဘက္က ရုတ္တရက္ က်မေနာက္ကေန ရင္သားေတြကို ညွစ္ေပးေနၿပီး ရင္းႏွီးကၽြမ္းဝင္တဲ့ အသံနဲ႔ နားရြက္နားကို ကပ္လို႔ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္လုပ္ၾကမယ္လို႔ တိုးတိုးေလးေျပာေလေရာ၊ ညက အရက္ေတြမူးေနတာေတာင္ ဘာျဖစ္ခဲ့သလဲဆိုတာကို သိေနေတာ့ က်မလဲ မ်က္ႏွာေတြ နီရဲၿပီး ရွက္သြားမိတယ္ေလ၊ က်မလဲ ဘာျပန္ေျပာရမလဲ၊ ဘယ္လိုတုန္ျပန္ရမလဲဆိုတာကို မသိေတာ့ဘူး၊ သမက္က လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ရင္သားေတြကို ကိုင္ထာၿပီး ေနာက္လက္တစ္ဖက္က ညဝတ္အိပ္တဲ့ ေဘာင္းဘီထဲ့ လက္ႏိႈက္ၿပီး ပိပိထဲကို လက္ထိုးထည့္လို႔ လုပ္ေပးေနေတာ့တယ္၊ က်မလဲ သူလုပ္ႏိုင္သေလာက္ကို ေတာင္းတေနမိခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ သူဘာလုပ္လုပ္ အဆင္သင့္ပဲလို႔ တစ္ေယာက္ထဲေတြးေနမိတယ္၊ သူနဲ႔ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အခြင့္အေရးရဖို႔ဆိုတာ ဘုရားသခင္မွပဲ သိေတာ့မယ္၊ က်မေရွ႕ကို ကုန္းလိုက္ၿပီး သမီးေရခ်ိဳးခန္း သြား/မသြားဆိုတာ က်ိန္းေသေအာင္ၾကည့္လိုက္တယ္၊ ဒါေပမယ္ ေရခ်ိဳးဖို႔ ေရပန္းေတာ့ မဖြင့္ေသးဘူး၊ သမီးကေရခ်ိဳးရင္ ၾကာတတ္တယ္ေလ၊ ၿပီးေတာ့ က်မလက္ေတြကို ေနာက္ကိုပို႔လိုက္ၿပီး ေထာင္မတ္ေနတဲ့ သမက္ရဲ႕ လိင္တံႀကီးကို ေဘာင္းဘီထဲက ထုတ္လိုက္ၿပီး ေဂြလွိမ့္ေပးလိုက္တယ္၊ ပါးစပ္ကလဲ တိုးတိုးေလးေျပာမိလိုက္တယ္ “မီးဖိုခန္းထဲမွာ မတ္တပ္ရပ္ၿပီး ျမန္ျမန္လုပ္ေပးပါ”

သူလဲ အခ်ိန္ေတြကို မၿဖဳန္းေတာ့ပဲ ေဘာင္းဘီကို ဒူးေခါင္းေလာက္အထိ ဆြဲခၽြတ္လိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ပါးစပ္နဲ႔ ပိပိကို စုပ္ေနေတာ့တယ္၊ ဒူးေခါင္းေတြ ေခ်ာင္လာၿပီး ေျခေထာက္ႏွစ္ဘက္ကုိလဲ ကားႏိုင္သမွ် ကားေအာင္ လုပ္ေပးလိုက္တယ္၊ သူအဆင္ေျပေအာင္ မီးဖိုခုံေပၚ လက္ေထာက္ၿပီး ကုန္းေပးထားလိုက္တယ္၊ နဲနဲၾကာေတာ့ မတ္တပ္ရပ္ၿပီး သူလိင္တံနဲ႔ ပိပိရဲ႕ အဝကို လွမ္းၿပီးပြတ္ေနေတာ့တာ၊ ေနာက္ေတာ့ သူရဲ႕ လိင္တံကို ေနာက္ကေန ပိပိထဲကို ထိုးထဲ့လိုက္ၿပီး ေဒါသတႀကီးနဲ႔ လုပ္ေနေတာ့တာ ေနာက္ရက္ေတြမွာ မေတြ႔ရေတာ့မယ့္ အတိုင္းပဲ၊ ဒီတစ္ႀကိမ္ေတာ့ ပံုစံမေၿပာင္းဘဲ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ဆက္တိုက္လုပ္လိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ အရည္ေတြက ပိပိထဲကို အျပည့္ ဝင္ေရာက္လာေရာ၊ က်မတို႔ႏွစ္ဦးလဲ ေခၽြးေတြ အရမ္းထြက္ေနၿပီး ေမာပန္းေနၾကတယ္၊ က်မရဲ႕ သမီးလဲ ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ထြက္လာေရာ ျမန္ျမန္ လက္စသတ္လိုက္ၿပီး လၻက္ရည္ ေဖ်ာ္ေနလိုက္တယ္၊ သမီးေလး မသိလိုက္ေတာ့ က်မလဲ ေပ်ာ္ေနမိတယ္၊ လၻက္ရည္ခြက္ကို ခ်ေပးလိုက္ၿပီး က်မလဲ တိတ္တိတ္ေလး ထိုင္ေသာက္ေနလိုက္ေတာ့တယ္၊

ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြ ၿပီးသြားတဲ့ေနာက္ သမက္လဲ အလုပ္မသြားခင္ အိမ္ကို အၿမဲတမ္းလာၿပီး ေန႔ဘက္မွာပဲ သူတို႔ တစ္ျခားၿမိဳ႕ကို မေျပာင္းေရြ႕ခင္အထိ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာေအာင္ လိင္ဆက္ဆံျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္၊ အခုေတာ့ ႏွစ္ပတ္တစ္ႀကိမ္ က်မဆီလာၿပီး ညနက္ပိုင္းမွာ လိင္ဆက္ဆံေနၾကတုန္းပါပဲ။

No comments:

Post a Comment