Wednesday 13 February 2013

ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမ

ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက အသက္(၃၀)ေလာက္ရွိၿပီ။ ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြးေရေဆးငါးေလးပဲ။ sex ကိစၥကို သြားမစမျခင္းေတာ့ဘာမွမျဖစ္ဘူး စလိုက္မိရင္ေတာ့မရေတာ့ဘူး။ သူ႔ကို ႏႈတ္ခမ္းေတြစုပ္ ႏုိ႔ေတြစုပ္ၿပီး လိုက္ပြတ္သပ္လိုက္ရင္ အရည္ေတြရႊဲလာေတာ့တာပဲ။ သူက မႈတ္တဲ့အရသာကိုအရမ္းႀကိဳက္တာဗ်။ သူ႔ကို လူးေနေအာင္မႈတ္ေပးရင္ (၅)ခါ(၆)ခါေလာက္ ဆက္တိုက္ၿပီးတာ။ ကၽြန္ေတာ္မႈတ္ေပးတာကၽြမ္းက်င္တာလဲပါမွာေပါ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ့မိန္းမပံုစံကလည္းမိုက္ေတာ့ ဘဲေတြကလည္းသူ႔ကိုႀကိဳက္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမရဲ႕ ထူးျခားခ်က္က ခဏခဏ ၿပီးတယ္။ သူဖီးတက္ေနလို႔ကေတာ့ အရမ္းကိုၿပီးတာ။ ကၽြန္ေတာ္ၾကားဖူးတာ တစ္ခ်ဳိ႕မိန္းမေတြက တစ္ခါၿပီးသြားရင္ ဖီးသိပ္မလာၾကေတာ့ဘူးလို႔ၾကားဘူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမကေတာ့အဲဒါနဲ႔လံုး၀ဆန္႔က်င္ဖက္ပဲ။ သူကအမႈတ္ခံရင္ ဖြဖြေလးလိုက္ကလိၿပီး သူ႔ဟာေလးကိုလွ်ာ ႏႈတ္ခမ္းေတြနဲ႔လိုက္ပြတ္ၿပီးဆြေပးတာကိုအရမ္းႀကိဳက္တယ္
ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ေထာ္ေအာင္ စူေအာင္လုပ္ထားၿပီးေတာ့ သူ႔ဟာေလးကို စက္၀ိုင္းပံုဖြဖြေလးလိုက္ပြတ္ေနရင္ ေအာ္ေနတာပဲ။ မႈတ္ခံရင္လဲ အၾကာႀကီးအမႈတ္ခံႏိုင္ၿပီး ခဏခဏၿပီးျပေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ အၾကာႀကီးမႈတ္ခ်င္တာေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ပစၥည္းကလည္း အသင့္အတင့္ႀကီးေတာ့ သူ႔ထဲကိုထည့္လိုက္ရင္ စီး ေနၿပီးေတာ့ လုပ္ရတာအရမ္းေကာင္းလြန္းလို႔ တျခားေဆာ္နဲ႔
လုပ္ျခင္စိတ္ေတာင္မရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ေလးဖက္ေထာက္ကုန္းၿပီး သူ႔ခါးေလးကိုညႊတ္ၿပီး ျပန္ေကာ့ေပးတဲ့ပံုက သူလဲခံလို႔ေကာင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္အဲဒီပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ ၿပီးခ်င္လြန္းလို႔ ၾကာၾကာေတာင္မလုပ္ႏိုင္ဘူး။ ေကာင္းလြန္းလို႔ ခဏခဏနားၿပီးမွ ျပန္လုပ္ရတယ္။ ကုန္းေပးလိုက္ရင္ သူ႔ခါးေလးကသြယ္ေတာ့ ဖင္ေလးက ကားၿပီးထြက္လာတာကိုၾကည့္ၿပီး ခါးေလးကို ဆြဲဆြဲလုပ္ရတဲ့အရသာနဲ႔ သူေအာ္ေနတဲ့အသံ ခံလို႔ေကာင္းလို႔ ျပန္လွည့္ၾကည့္တဲ့ပံုစံေလးေတြက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ဘာနဲ႔မွမလဲႏိုင္တဲ့အရသာေတြေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို အေပၚကတက္လုပ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္က ေအာက္ကေနေကာ့ေကာ့ေပးၿပီး သူက မေဆာင့္ပဲႀကိတ္ၿပီးပြတ္ဆြဲေနရင္ၾကေတာ့ သူကခဏေလးနဲ႔ၿပီးတာ။ အဆံုးအထိ၀င္ေနသလိုမ်ဳိးခံစားရၿပီး အရမ္းေကာင္းလို႔တဲ့။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းၿပီးခ်င္ၿပီးမခံႏိုင္ရင္ သူ႔ဟာေလးထဲကို လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔လိုက္ေမႊၿပီး သူၿပီးေအာင္အရင္လုပ္ေပးလိုက္တယ္။ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းေလာက္ထည့္ၿပီး သူ႔ဟာေလးထဲ
ဟိုဖက္ဒီဖက္ေလွ်ာက္ေမႊလိုက္ရင္ သူေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္တယ္။ ဒါေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမအႀကိဳက္ေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္အႀကိဳက္ေတြပါ။ အခုဆက္ေျပာမွာေတြက ပိုၿပီးစိတ္၀င္စားဖို႔
ေကာင္းမယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရတာ (၁)ႏွစ္ေလာက္ရွိလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သတိထားမိတာက ေယာက်ာၤးေလးေတြက သူ႔ကိုႀကိဳက္ၾကတယ္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိတယ္ဆိုတာကို သတိထားမိလာတယ္။ သူကလဲ ေဘာ္ဒီျပည့္ျပည့္နဲ႔ ရုပ္မိုက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ဆိုရင္ ပိုခင္တာကိုေတြ႕လာရတယ္။ သူ႔အႀကိဳက္ကအဲဒီလိုပံုစံဆိုတာကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္။ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လဲေသေသခ်ာခ်ာ သိရေအာင္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္က ရုပ္ရည္နဲ႔ေဘာ္ဒီသိပ္မမိုက္ေပမယ့္ ေရလွ်ံတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုမိတ္ဆက္ေပးၾကည့္တယ္။ သူကအဖက္ေတာင္မလုပ္ဘူး သူ႔ကိုလံုး၀ၾကည့္လို႔မရဘူး မခင္ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာတယ္ဗ်။ ေသခ်ာသြားၿပီေပါ့ သူ႔အႀကိဳက္ဘယ္လိုလဲဆိုတာကၽြန္ေတာ္သိၿပီ။ ဒီလိုနဲ႔ new year တစ္ရက္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္ ေခ်ာင္းသာကိုသြားဖို႔
စီစဥ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက သူလဲလိုက္မယ္ဆိုၿပီးအတင္းဂ်ီၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေယာက်ာၤးေလးေတြပဲသြားမွာ မလိုက္ပါနဲ႔လို႔ေျပာတာ ေျပာလို႔မရတာနဲ႔ေခၚလာခဲ့ရတယ္။ ေခ်ာင္းသာမွာ ဆိုေတာ့ သူကလည္း စကတ္အတိုနဲ႔ ေရထဲဆင္းရင္လဲေဘာင္းဘီအသားကပ္တိုတိုေလးနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္းသူအဲဒီလို၀တ္တာေလးကို ဖီးေတြတက္ၿပီးဘာမွမေျပာပဲထားလိုက္တယ္။
ေရထဲမွာကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြအတူတူေရေဆာ့ၾကတာေပါ့။ သူကကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ ရုပ္ပိုေျဖာင့္တဲ့တစ္ေယာက္နဲ႔ပိုေရာတာကိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္သတိထားမိတယ္။ ဒါနဲ႔ ေနာက္တစ္ေန႔ ညေနဖက္ေရေဆာ့ေနၾကရင္း ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမနဲ႔ပိုခင္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက ကမ္းေပၚမွာအုန္းရည္ေသာက္ေနတဲ့အခ်ိန္ သူလည္းအုန္းရည္ေသာက္ျခင္တယ္ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ကမ္းေပၚလိုက္တက္သြားတယ္။ ေနာက္ သတိရလို႔သူတို႔ကိုမေတြ႕တဲ့အခါၾကေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္လဲကမ္းေပၚတက္ၿပီးလိုက္ၾကည့္တဲ့အခါၾကေတာ့မွ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္တို႔တည္းတဲ့ အခန္းေရွ႕မွာ အုန္းရည္ေသာက္ရင္းထိုင္စကားေျပာေနၾကတာကိုေတြ႕ရတယ္။ အုန္းေရေသာက္ရင္းထိုင္စကားေျပာေနတာအဆန္းမဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမရဲ႕ ေနထိုင္ပံုကဆန္းေနတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက အခန္းေရွ႕က ကျပင္မွာထိုင္ေနတယ္ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ခံုေပၚမွာထိုင္ေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က မိန္းမ၀တ္ထားတဲ့အ၀တ္အစားက 2 piece လို႔ေခၚတဲ့ အေပၚပိုင္းက
ခါးေပၚတဲ့ေရကူး၀တ္စံုအကပ္ေလးနဲ႔ ေအာက္ကစကတ္အတိုေအာက္မွာ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီတိုေလးပါတဲ့ ၀မ္းဆက္၀တ္စံုေလး။ သူကအေပၚကေနထိုင္ေနတဲ့အခါ ေအာက္စလြတ္ၿပီး သူ႔ပစၥည္းကို ျမင္ရလုနီးပါးၿဖစ္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လဲၾကည့္ၿပီး ကတုန္ကယင္ေတြျဖစ္သြားတယ္။ သူ႔အေနအထိုင္ပံုစံကိုဆူမလို႔လုပ္ေပမယ့္ မဆူျဖစ္လိုက္ဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ရန္ကုန္ကိုျပန္ခဲ့ၾကတယ္။
ေခ်ာင္းသာကျပန္လာတဲ့ညမွာပဲ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဆြဲၾကတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကိုမႈတ္ေပးရင္းနဲ႔ ကိုတို႔လိုးေနတာကို တျခားဘဲကေခ်ာင္းၾကည့္ေနရင္ဘယ္လိုေနမလဲလို႔ ေမးလိုက္တယ္။ သူက ဖီးလာဖို႔ေကာင္းတဲ့ဘဲမ်ဳိးၾကည့္ေနရင္ေတာ့ဘာျဖစ္မွာလဲလို႔ျပန္ေျပာတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က သူႏို႔ေတြဘာေတြေပၚေနရင္ ေအာက္စလြတ္ေနရင္ မိုက္တဲ့ဘဲေတြကၾကည့္ေနရင္ ဘယ္လိုေနမလဲလို႔ေမးၾကည့္ေတာ့ တစ္မ်ဳိးႀကီးေတာ့ျဖစ္မွာေပါ့လို႔ ျပန္ေျပာတယ္။ အဲဒီလိုသူျပန္ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာဖိန္းတိန္းရွိန္းတိန္းေတြျဖစ္ေနၿပီး ဖီးေတြလဲ ပိုတက္သလို
ခံစားလာရတယ္။ ဒါနဲ႔ ကိုတို႔လိုးေနတာကို ဟိုေကာင္ေတြေခ်ာင္းၾကည့္ရင္ဖီးတက္မွာလားဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြကိုရည္ရြယ္ၿပီးေျပာလိုက္တယ္။ မေျပာတတ္ဘူး ကိုၾကည့္ေစခ်င္ရင္ ၾကည့္ခိုင္းေပါ့လို႔သူကျပန္ေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲဖီးအရမ္းကိုတက္ၿပီးမႈတ္ေပးလိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့သူ႔ကိုစည္းရံုးလုိက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာလဲ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမဖီးအရမ္းတက္တယ္ ဆိုတာကို သူငယ္ခ်င္းေတြကို ျပခ်င္တဲ့စိတ္ျဖစ္လာတယ္။ မိန္းမအေပၚမွာ လြန္လြန္ကဲကဲဖီးလာလြန္းလို႔ျဖစ္လာတဲ့စိတ္ေတြပဲထင္ပါတယ္ဗ်ာ ....အဲဒါနဲ႔ပဲ တစ္ညမွာ သူနဲ႔ပိုခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔လင္မယားနဲ႔ ဘီယာေသာက္ၾကရင္း ကၽြန္ေတာ္ကစားပြဲ၀ိုင္းမွာ မိန္းမကိုေနာက္ရင္းေျပာင္ရင္းနဲ႔ ေလွ်ာက္ကလိတယ္။ မိန္းမက မလုပ္နဲ႔ေလ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔အဲဒီေလာက္ေသာင္းက်န္းေနတာလဲလို႔ ရီရီေမာေမာနဲ႔ပဲေျပာၿပီး ေက်နပ္ေနတယ္ေလ။ ေနာက္ကၽြန္ေတာ္လဲသူ႔ကို အကဲစမ္းခ်င္တာရယ္ ကၽြန္ေတာ္ဖီးလာတာရယ္ေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းေရွ႕မွာပဲ kissing ဆြဲျပစ္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူကပံုမွန္အတိုင္းပဲ kiss ကၽြန္ေတာ့္ကိုျပန္ေပးၿပီး ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းၾကည့္ေနတာကို သတိေတာင္မထားတဲ့ပံုစံမ်ဳိးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္တစ္ကိုယ္လံုးထူပူၿပီးဖီးေတြေစာက္ရမ္းတက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲ ငါကေတာ့ၾကည့္ေနမွာေနာ္ မင္းတို႔ဘာသာမင္းတို႔အခန္းထဲ သြားရင္သြားၾကလို႔ေျပာေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမကေတာ့နည္းနည္းပါးပါးရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖစ္တာကလြဲၿပီး ဘာမွမေျပာပဲစားပြဲမွာပဲဆက္ထိုင္ေနတယ္။ မိန္းမကေတာ့နည္းနည္းေလးမူးေနတဲ့ ပံုစံေတာ့ေပါက္ေနတယ္ အရမ္းေတာ့လဲမမူးပါဘူး။ သူကအဲဒီလိုေသာက္တတ္တဲ့သူမဟုတ္ေတာ့ ဘီယာတစ္ခြက္ေလာက္ေသာက္ရင္ကို မူးခ်င္ေနတာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း kiss ေပးတာရပ္လိုက္ၿပီး
သူ႔ကိုဖက္ထားရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔စကားျပန္ေျပာေနလိုက္တယ္။ ေနာက္ ဖက္ထားရင္းနဲ႔ သူ႔ႏို႔ေလးေတြကို လိုက္ႏႈိက္ၿပီးပြတ္ေပးေနလိုက္တယ္ မိန္းမလဲ ကၽြန္ေတာ့္ကိုမွီၿပီးဖီးယူေနတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ကသူ႔ကိုႏုိ႔ႏႈိက္ေနရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကိုစကားေျပာရင္း သူဖီးတက္ေနတာကိုမ်က္စျပစ္ျပလိုက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းကမ်က္လံုးႀကီးျပဴးျပၿပီးဘာမွမေျပာပဲ အကဲခတ္ေနတာေပါ့။ မိန္းမက
ဖီးေတြတက္ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲထိုင္ၾကည့္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာရင္ေတြေတာ္ေတာ္ခုန္လာတယ္ ဖီးေတြလဲအရမ္းတက္လာတယ္။ မိန္းမရဲ႕ႏို႔ကိုကိုင္ေနရတာထက္ လြန္ကဲတဲ့ဖီးေတြတက္ေနတာကို သတိထားမိတယ္။ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကိုဖီးေတြတက္ေနရင္ ႏို႔စုပ္ျပစ္လိုက္မွာေနာ္လို႔ တိုးတိုးေလးေျပာလိုက္တယ္။ သူကဘာမွျပန္မေျပာဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က
ၿငိမ္ေနရင္ ႏို႔စုပ္ျပစ္လိုက္မွာေနာ္လို႔ သူငယ္ခ်င္းၾကားေအာင္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကိုေနာက္ၿပီးေျပာသလိုမ်ဳိးထပ္ေျပာလိုက္တယ္။ သူကဘာမွျပန္မေျပာပဲ ၿငိမ္ေနတာနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လဲေသြးတိုးစမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘီယာေသာက္ေနတဲ့၀ိုင္းမွာပဲ လည္နည္းနည္းဟိုက္ေနတဲ့ သူ႔အကီ် ၤ ထဲကေန သူ႔ႏို႔ေလးကိုအေပၚကိုေပၚရံုဆြဲထုတ္လိုက္ၿပီး ဖြဖြေလးလိုက္စုပ္လိုက္တယ္။ မိန္းမကအဲဒီအခ်ိန္မွာ တကယ္ကိုဖီးတက္ေနၿပီဆိုတာ သူ႔အသံၾကားလိုက္ရတာနဲ႔ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ့မိန္းမကိုဖီးလာေအာင္နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔လုပ္ေပးရတာကိုႀကိုက္တယ္။ သူ႔ကိုလိုးတဲ့အခ်ိန္ သူဖီးမလာရင္က်ေနာ္လံုး၀မၿပီးဘူး။ သူတအားဖီးတက္လာၿပီဆိုရင္ေတာ့ ခဏေနရင္က်ေနာ္လည္းၿပီးေတာ့တာဘဲ။ သူ႔အရသာမ်ိဳးစံုခံစားႏိုင္ဘို႔ နည္းလမ္းမ်ိဳးစံုသံုးတယ္။ ဂ်ာတာကလည္းအၿမဲဘဲ။ မ၈်ာရရင္ လီးေတာင္မေတာင္ဘူး။ မီး၀ါမီးနီလည္း ဘယ္ေတာ့မွ မေရ်ာင္ဘူး။ တကယ္ႀကိဳက္လာရင္ မီးနီၿဖတ္တံုး၈်ာလိုက္လို႔ ပါးစပ္ႀကီးရဲသြားလည္း ကြမ္းစားတာထက္မပိုေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္မိန္းမေကာင္းစားဘို႔ ေစ်းထဲက ကိုယ့္လီးထက္အမ်ားႀကီး ႀကီးတဲ့ ခရမ္းသီးနဲ႔လည္းလိုးေပးဘူးတယ္။ ခုဆို အိမ္မွာ ၃၈လမ္း ထိပ္ကဆိုင္က၀ယ္ထားတဲ့ လီးတုလည္းရွိတယ္။ သူ႕႔ေစာက္စိကိုစုပ္ေပးေနရင္းနဲ႔ အဲဒီလီးတုနဲ႔ အပီေထာင္းရင္ မိန္းမမွာ နိဗါန္ အခါခါရာက္ေတာ့တာဘဲ။ လီးတုနဲ႔လိုးၿပီး သူ၀ေလာက္မွ ကိုယ့္လီးအစစ္နဲ႔ ဆက္လိုးေပးရတာ သူ႔မွာေတာ့ေကာင္းၿပီးရင္းေကာင္းရင္းေပါ့။ ကိုယ္မရွိတံုး ထလာရင္လည္း သူ႔ကို လီးတုနဲ႔ ကိုယ့္ဖါသါလိုးလို႔မွာထားတယ္။ သူတကယ္လုပ္ၿဖစ္မၿဖစ္ေတာ့မသိဘူး။ သူကေတာ့မလုပ္ဘူးေၿပာတာဘဲ။ ရွက္လို႔မေၿပာတာလားတာ့မသိဘူး။ အိမ္မွာသူႀကိုက္တဲ့အခ်ိန္ႀကည့္လို႔ရေအာင္ ိန္ပ်ဴတာထဲမွာ ေအာကားမ်ိဳးစံု၊ ေအာစာအုပ္မ်ိဳးစံုထည့္ေပးထားတယ္။ သူနဲ႔ ညားတာ ၁၇ ႏွစ္ရွိၿပီ၊ ညားၿပီးကတည္းက သူ႔တေယာက္ကိုဘဲလိုးခဲ့တာ။ တၿခားဘယ္မီန္းမမွမလိုးေတာ့ဘူး။ ေဆာ္ေတြ ေရွ႕က ၿဖတ္ေရွာက္ရင္ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ႏို႔ေတြဖင္ေတြကိုေ၀ဖန္တာဘဲ။ ၿပီး ထလာေတာ့လည္း အိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ့လိုးလိုက္တာေပါ႔။ ကေလးသံုးေယာက္ရေနပါၿပီး စိတ္တိုင္းက်လိုးေကာင္းတံုးပါဘဲ။ အဲဒါနဲ႔အခန္းထဲသြားမယ္ေလလို႔ေျပာလုိက္ေတာ့သူကအခန္းထဲကိုအရင္၀င္သြားတယ္ ကၽြန္ေတာ္လဲသူငယ္ခ်င္းကို မင္းအေခြၾကည့္ခ်င္ၾကည့္ မၾကည့္ခ်င္လဲေခ်ာင္းေပါ့ကြာလို႔ေျပာၿပီး အခန္းထဲ
၀င္သြားလိုက္တယ္ ... ကုတင္ေပၚေရာက္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းသူ႔ကိုလိုက္ကလိတာေပါ့ဗ်ာ။ မိန္းမလဲဖီးေတြသိပ္တက္ေနတာနဲ႔ သူ႔ေဘာင္းဘီေလးခၽြတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္လီးႀကီးစထဲ့လိုက္တယ္။ အသာေလးေခ်ာ့ၿပီးထဲ့ထားၿပီး သူ႔အေပၚကေန kiss ေတြလိုက္ေပးရင္း အျပင္မွာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ( ----) ၾကည့္ေနတယ္။ ရွက္လားလို႔ေမးေတာ့ သူကေခါင္းခါတယ္။ သူေခ်ာင္းၾကည့္ေနရင္ ဖီးေတြပိုတက္မွာလားလို႔ေမးေတာ့ေခါင္းၿငိမ့္ျပတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းကိုဖီးလာၿပီး အရမ္းထန္ေနၿပီ။ လီးကလဲမာေတာင္ေနၿပီ။ သူေခါင္းၿငိမ့္ ေခါင္းခါလုပ္တာနဲ႔တင္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ၿပီးခ်င္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမဖီးေတြတက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လိုးတာကိုခံေနတဲ့ပံုေလးကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကိုျပခ်င္တဲ့စိတ္ကလည္း အရမ္းကိုျပင္းထန္ေနၿပီ။ ထူးျခားတဲ့ခံစားမႈေတြနဲ႔ ဖီးေတြတက္ေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူကလဲ သူခံေနတာကိုျပခ်င္ေနသလို ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မိန္းမအရမ္းဖီးတက္ၿပီးခံေနတဲ့ပံုကို
ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ႕ေစခ်င္ေနတယ္။ ဒါနဲ႔ အခန္းတံခါးကိုမပိတ္ပဲ ဟထားၿပီးမိန္းမကိုဖီးပိုတက္လာေအာင္ မထိတထိေလးအသာေလးထဲ့လိုက္ထုတ္လိုက္လုပ္ၿပီး ဆြေနလိုက္တယ္။
မိန္းမရဲ႕ဖီးတက္တဲ့အသံကိုႀကားတဲ့ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲ အခန္းအျပင္ကေနမသိမသာလွမ္းလွမ္းၾကည့္လိုက္ တီဗြီၾကည့္လိုက္နဲ႔ေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ မိန္းမအေပၚကဆင္းလိုက္ၿပီး
ကုတင္ေအာက္ကေနဆင္းၿပီး သူ႔ေပါင္ေလးကိုအရမ္းၿဖဲကားခိုင္းၿပီးမႈတ္ျပစ္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူ႔ကိုေပၚေပၚထင္ထင္ႀကီးအခန္းအျပင္ကေနျမင္ေနရတဲ့အခါၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလည္း ခဏခဏလွည့္ၾကည့္ေနတာနဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကမိန္းမကိုမႈတ္ေပးေနရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကိုေခ်ာင္းၾကည့္လို႔ရတယ္ဆိုတာကို အခ်က္ျပလိုက္တယ္။ ပံုမွန္ဆိုရင္ အဲဒီလိုလုပ္ဖုိ႔မလြယ္ေပမယ့္လဲ ကၽြန္ေတာ္ေရာ မိန္းမေရာ ဘယ္လိုဖီးေတြတက္ေနမွန္းကိုမသိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။ သူငယ္ခ်င္းက သူေခ်ာင္းၾကည့္ေနတာကို မိန္းမျမင္မွာစိုးလို႔ထင္တယ္ အခန္းမီး
ပိတ္လိုက္ၿပီး အခန္း၀ေအာက္ဖက္ကေနလာေခ်ာင္းၾကည့္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းေခ်ာင္းၾကည့္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မိန္းမကမ်က္လံုးေတာ့လံုး၀ဖြင့္မၾကည့္ပဲ ဖီးကိုပဲအျပည့္ခံေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေခ်ာင္းၾကည့္ေနတာကိုသိေနေတာ့ ဖီးေတြပိုတက္လာၿပီး မိန္းမကို စိတ္ႀကိဳက္ကိုမႈတ္ေပးေနတယ္။ မႈတ္ေနရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကို လက္နဲ႔အခ်က္ျပၿပီး မင္းေရာလီးေတာင္ေနလားဆိုတဲ့ပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ေမးလိုက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းက ေခါင္းၿငိတ္ျပတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကလက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႔သူလီးေတာင္ေနတာကိုျပခိုင္းတယ္။ သူငယ္ခ်င္းက စစျခင္း မျပပဲ
ေနာက္ေတာ့သူလဲဖီးတက္လာတယ္ထင္ပါတယ္ သူလီးေတာင္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ့္ကို နဲနဲလွမ္းျပတယ္။ အဲဒီေတာ့မွ သူလဲၾကည့္ၿပီးဖီးေတာ္ေတာ္တက္ေနတာကိုသိလိုက္တယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ မိန္းမေပၚျပန္တက္ၿပီးလိုးရင္းနဲ႔ ( ----- ) ၾကည့္ေနတာ ဖီးေတြတက္ၿပီးလီးေတာင္ေနတာပဲလို႔ သူငယ္ခ်င္းေခ်ာင္းၾကည့္ေနတာကိုေျပာျပလိုက္တယ္ .သူကဘာမွျပန္မေျပာဘူး။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ( ---- ) ေခ်ာင္းၾကည့္ေနတာကို မိန္းမဖီးတက္လားလို႔ေမးလိုက္ေတာ့ တက္တယ္လို႔ေျဖတယ္။ သူ႔လီးႀကီးေတာင္ေနတာပဲ မၾကည့္ခ်င္ဘူးလားလို႔ေမးေတာ့ မိန္းမက ကိုကလဲ ဘာေတြေမးေနမွန္းမသိဘူးလို႔ဖီးတက္ေနတဲ့အသံေလးနဲ႔ေျပာၿပီးျပန္မေျဖဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲ နဂိုထဲက ခပ္ရႈပ္ရႈပ္ဆိုေတာ့ သူကလဲ ေခ်ာင္းတာေတာ့ရဲတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္လဲဘယ္လိုဆက္လုပ္ရမွန္းမသိတာနဲ႔ ေဟ့ေကာင္ငါ့ကိုဘီယာတစ္ခြက္ေပးဆိုၿပီးလွမ္းေျပာလိုက္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မိန္းမအေပၚကေန မဆင္းပဲ သူ႔ဟာေလးထဲလီးထည့္ထားၿပီး ႏို႔ေတြကို လိုက္စုပ္ေပးေနတယ္။ သူငယ္ခ်င္းက အခန္း၀ကေနဘီယာကိုလွမ္းေပးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘီယာခြက္ကိုယူရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကိုလက္လွမ္းဆြဲၿပီး
ကုတင္နားမွာထိုင္ၾကည့္ခိုင္းလိုက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းလဲကုတင္ေခါင္းရင္းၾကမ္းျပင္ေပၚမွာထိုင္ခ်လိုက္ၿပီးၾကည့္ေနတာေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ကုတင္နားမွာဒီေကာင္လာေခ်ာင္း ေနတာကိုသိေနၿပီ ဒါေပမယ့္သူဖီးေတြအရမ္းတက္ၿပီးဘာမွကိုျပန္မေျပာဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လဲအဲဒီလိုအေျခအေနမ်ဳိးေတြကိုေတြ႕ေနရေတာ့ အရမ္းၿပီးခ်င္ေနတာနဲ႔
မိန္းမအေပၚကဆင္းလိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုေပါင္ေလးကားခိုင္းၿပီး ျပန္မႈတ္ေပးလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ အရမ္းကို ေအာ္ေတာ့တာပဲ။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ ကလိန္ကက်စ္က်ၿပီး မိန္းမကို သူငယ္ခ်င္းထိုင္ၾကည့္ေနတဲ့ဖက္ကို ေစာင္းခိုင္းၿပီး သူ႔ဘယ္ဖက္ေပါင္ေလးကိုမ သူ႔ေပါင္ၾကားထဲ၀င္ၿပီးအငမ္းမရကိုမႈတ္ျပစ္လိုက္တယ္။ မိန္းမလဲတစ္အားအားနဲ႔ေအာ္ေနရတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္လည္းမႈတ္ေနရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းကိုလွမ္းၾကည့္ၿပီး သူ႔ပါးစပ္ကိုပိတ္ထားဖို႔အခ်က္ျပလိုက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမပါးစပ္ကို ကုတင္ေအာက္ကေန ၿပံဳးစိစိမ်က္ႏွာေပးနဲ႔ အရမ္းမေအာ္နဲ႔ဆိုတဲ့ပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ အသာေလးလက္ဖု၀ါးနဲ႔ပါးစပ္ကိုလွမ္းကာလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိန္းမတုန္႔ျပန္လိုက္တဲ့အေျခအေနေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဖီးေတြပိုတက္သြားခဲ့ရတယ္။ သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမပါးစပ္ကိုလွမ္းကာလိုက္တဲ့လက္ကို မိန္းမကဆြဲဖယ္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းရဲ လက္ဖ၀ါးကိုလဲျပန္မလႊတ္ပဲ ဖီးေတြတက္ၿပီးဆက္ေအာ္ေနတာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္အသက္ရွဴမွားသြားေလာက္ေအာင္ကို ဖီးေတြတက္သြားတယ္ဗ်ာ။ မိန္းမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲဘာေတြျဖစ္ကုန္ၿပီလဲမသိေအာင္ကို ကမူးရွဴးထိုး
ေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမၿပီးသြားတယ္။ သူ႔ေစာက္ဖုတ္ေလးလဲ ေျဗာင္းဆန္ေနေအာင္ကိုလႈပ္ခါၿပီး ၿပီးသြားလို႔ သူေတာ္ေတာ္ဖီးတက္ၿပီး ၿပီးသြားတာကို ကၽြန္ေတာ္
သိလိုက္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲသူၿပီးေနတာကို မရပ္မနားဆက္ၿပီးမႈတ္ေပးေနတာ ေတာ္ေတာ္နဲ႔သူၿပီးတာမရပ္ဘူးျဖစ္ေနတုန္း အဲဒီတုန္းကတမင္လုပ္တာလား သူ႔ကိုယ္သူပဲမသိေတာ့တာလား ဆိုတာက သူမလႊတ္ပဲထားတဲ့ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းလက္ကိုသူဆြဲထားတာက သူ႔ႏို႔နဲ႔ထိၿပီး ဟိုေကာင့္လက္ဖမိုးနဲ႔ဖိေတာင္ဖိမိေနၿပီ....အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရတာက ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက သူႀကိဳက္တဲ့ပံုစံမ်ဳိးေယာက်ာၤးနဲ႔ဆိုရင္ဖီးလာတယ္ဆိုတာပါပဲ။ အဲဒီေန႔က သူ႔ကိုတစ္ဖက္ေစာင္းေလး မႈတ္ေပးရင္းသူၿပီးတာအၾကာႀကီးပဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းလက္ကိုဆြဲထားၿပီး သူ႔ႏို႔နဲ႔ထိထားတာကလဲ သူပိုၿပီး ၿပီးေအာင္လုပ္သလိုေတာ့ျဖစ္ေနမွာေပါ့။ သူၿပီးတာလဲရပ္သြားေရာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းလက္ကိုလႊတ္ေပးလိုက္ၿပီး ရွက္လို႔ထင္တယ္တစ္ဖက္ကိုလွည့္လိုက္ၿပီးေစာင္ၿခံဳလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိန္းမက ကိုယ္လံုးတီး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့
ေဘာင္းဘီခၽြတ္နဲ႔ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းလဲအခန္းအျပင္ကိုျပန္ထြက္သြားၿပီး တီဗြီထိုင္ၾကည့္ေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့မိန္းမေဘးမွာလွဲေနၿပီး သူ႔ကို ပြတ္သီးပြတ္သပ္လိုက္လုပ္ေနတယ္။ မိန္းမအရမ္းေကာင္းလားလို႔ေမးေတာ့ အရမ္းၿပီးသြားတယ္အရမ္းကိုေကာင္းတယ္လို႔ေျပာတယ္။ ဟိုေကာင္ၾကည့္ေနတာဖီးတက္လားလို႔ေမးေတာ့လဲ တက္တယ္တဲ့။ သူလဲ ကိုယ့္မိန္းမေလးကိုၾကည့္ၿပီး
လီးကိုေတာင္ေနတာပဲလို႔ေျပာျပလိုက္ေတာ့ မိန္းမက သေဘာၾကၿပီးၿပံဳးတယ္။ ဒီေကာင့္လီးႀကီးတာင္ေနတာကိုမိန္းမၾကည့္ခ်င္လားလို႔ေမးေတာ့ ေတြ႕မွမေတြ႕ဘူးတာမသိဘူးေလလို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
ပိုထန္သြားတယ္။ အဲဒါနဲ႔ သူ႔ကိုျပန္ကလိၿပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္လိုးလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္လီးကလည္း လိုးလို႔မရေလာက္ေအာင္ကို ၿပီးခ်င္ေနၿပီ။ မိန္းမကေတာ့ ေျဖးေျဖးေလးလုပ္တာကို
ဖီးေတြကေတာ္ေတာ္တက္ေနတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကေတာ့အခန္းအျပင္မွာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းလုပ္ေနရင္း သူထန္ေနတာကိုအဲဒီေန႔ကၾကည့္ရတာ ကၽြန္ေတာ္ပိုထန္မိသလိုပဲ .. ကၽြန္ေတာ္ၿပီးခ်င္လို႔သူ႔ကို အရမ္းမလုပ္ပဲထည့္ထားၿပီးလီးနဲ႔လိုက္ကလန္႔ၿပီး
ေမႊေပးလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာတင္သူလည္းထပ္ၿပီးသြားတယ္။ သူၿပီးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဟိုေကာင့္ကိုအခန္းထဲေခၚလိုက္ရမလားလို႔ေမးလိုက္တာ သူေျဖေတာင္မေျဖႏိုင္ပဲ ေခါင္းပဲၿငိမ့္ျပၿပီး
ေအာ္ၿပီးေတာ့ ဆက္ၿပီးေနတယ္။ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လဲ ေဟ့ေကာင္အထဲလာေလကြာလို႔လွမ္းေခၚလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက ေအးေအးလို႔ပဲျပန္ေျပာၿပီး ၀င္မလာဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က မိန္းမကို သူၾကည့္ေနရင္တကယ္ဖီးတက္လား မိန္းမတစ္ကယ္ဖီးတက္ရင္ေယာက်ာၤးလဲဖီးအရမ္းတက္တယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္။ ေနာက္သူေရာကၽြန္ေတာ္ေရာေစာင္ၿခံဳထားၿပီး သူငယ္ခ်င္းကို
ဘီယာပုလင္းယူခဲ့ၿပီး ကုတင္ေဘးမွာလာေသာက္ဖို႔ေခၚလိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့မွသူငယ္ခ်င္းလဲ ကုတင္ေဘးမွာလာထိုင္ၿပီးစကားေျပာရင္းဘီယာလာေသာက္တယ္။ သူကေတာ့ေစာင္ထဲမွာ
ကိုယ္လံုးတီးေလးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္လဲမိန္းမ ဖီးေတြဘယ္လိုျဖစ္ေနမလဲဆိုတာသိခ်င္လို႔ သူငယ္ခ်င္းကို ကုတင္ေပၚတက္ထိုင္ခိုင္းလိုက္တယ္။ ဒီေကာင္က ခုတင္ေခါင္းရင္းမွာထိုင္ၿပီးေဘာင္မွာ
မွီရင္းစကားေတြေျပာဘီယာေသာက္နဲ႔ေပါ့။ မိန္းမကေတာ့ေစာင္ၿခံုထားတာေပါ့။ ...ဒီလိုနဲ႔ကုတင္ေပၚမွာပဲ သံုးေယာက္လံုးစကားေျပာေနၾကတယ္။ မိန္းမက ကိုယ္လံုးတီးေလးနဲ႔ေစာင္ၿခံဳၿပီးလွဲအိပ္ေနတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းန႔ဲက
ကုတင္ေခါင္းရင္းဖက္မွာထိုင္ၿပီး စကားေျပာရင္း မုန္႔စားေနၾကတယ္။ အစြန္ဆံုးမွာကၽြန္ေတာ့္မိန္းမ ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း။ ကၽြန္ေတာ္တို႔စကားေျပာေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ
မိန္းမကေတာ့ေစာင္ေလးၿခံဳၿပီးမွိန္းေနတာေပါ့။ ခဏေနေတာ့မွ အျပင္ထြက္ေပးၾကေတာ့ေလ အကီ် ၤ ျပန္၀တ္ေတာ့မယ္ဆိုၿပီးေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မထြက္ဘူးကြာ၀တ္ခ်င္ရင္ဒီအတိုင္း
ေစာင္ဖယ္ၿပီး၀တ္လို႔ ေနာက္ၿပီးေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီလိုေျပာလိုက္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းကလဲ ရဲလာၿပီးဟုတ္တယ္ဟုတ္တယ္ ငါတို႔မထြက္ေပးဘူးဆိုၿပီး မိန္းမကိုစတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က မ၀တ္ပါနဲ႔ဦး
ေနာက္တစ္ခါျပန္စဦးမယ္ေလ ပြဲမၿပီးေသးဘူးလို႔ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီလိုေျပာၿပီးကၽြန္ေတာ္ကမိန္းမအနားမွာ၀င္လွဲေနလိုက္တယ္။ မိန္းမကလဲဟိုဖက္လွည့္ၿပီးဘာမွျပန္မေျပာပဲေနတာေပါ့။
သူငယ္ခ်င္းကလဲ သူ႔ laptop နဲ႔ video ၾကည့္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းသူငယ္ခ်င္းကိုစကားေျပာလဲမျပတ္ပဲ ေစာင္ေအာက္ကေနမိန္းမႏို႔ေလးကိုလိုက္ကလိေပးေနတာေပါ့။ ေနာက္ေတာ့
မိန္းမကို တစ္ဖက္ေစာင္းေနရာကေန ပက္လက္လွန္ခိုင္းၿပီးေစာင္ေအာက္ကေန သူ႔အဖုတ္ေလးကို ဖြဖြေလးလိုက္ကလိလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အထိသူ႔အဖုတ္ေလးထဲမွာ အရည္ေတြကို ရႊဲေနတုန္းပဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ကလိတာကိုဘာမွမေျပာပဲ မ်က္လံုးေလးမွိတ္ၿပီးၿငိမ္ေနတယ္။ .......အဲဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လဲဖီးတက္ၿပီးသူ႔အဖုတ္ေလးကို သူ႔အႀကိဳက္လိုက္ကလိတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးကုတင္ေပၚမွာ အေပၚမွာ
ေျပာခဲ့သလိုပဲ ေနထိုင္ေနၾကတာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမေတာ္ရုံတန္ရံုဖီးလာတာနဲ႔ေတာ့ဒီလိုမေနဘူးဆိုတာကၽြန္ေတာ္သိေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကို သူက အစ္ကိုကလဲ
အိမ္ေရွ႕မွာသြားေနေလလို႔ေျပာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကလဲ နင္ကႏွင္ထုတ္တယ္ နင့္ေယာက်ာၤးကေခၚတယ္ ငါတစ္၀က္စီေနရမလားအခန္းအ၀မွာဆိုၿပီးျပန္ေျပာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္လဲ ေဟ့ေကာင္မင္းဘာကားၾကည့္ေနတာလဲဆိုၿပီး သူ႔ laptop နဲ႔ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနတာကို ေမးလိုက္တယ္။ ဘာဘာညာညာကားေပါ့ကြာဆိုၿပီး ၾကည့္ေနတယ္။
ငါတို႔ကိုျပဦးေလကြာလို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ့ sexy ျဖစ္တဲ့ကားတစ္ကားပဲ။ all ကားေတာ့မဟုတ္ဘူး drama ပံုစံမ်ဳိးေလး။ sex အခန္းေတြေတာ့ ေတာ္ေတာ္
မ်ားမ်ားပါတယ္ ေပၚတင္ႀကီးေတာ့မဟုတ္ဘူး။ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လဲ ၾကည့္ၾကမယ္လို႔ေျပာၿပီး ထိုင္ေနလိုက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္း laptop ကို ကုတင္ေျခရင္းနားမွာထားၿပီး
ကၽြန္ေတာ္တို႔သံုးေယာက္အတူတူၾကည့္ၾကတယ္။ ကားကလည္းေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္ဗ် ေသေသခ်ာခ်ာမျမင္ရေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္တင္းဖို႔ေကာင္းတယ္။ မိန္းမက
ကၽြန္ေတာ့္ေပါင္ေပၚမွာ အိပ္ၿပီးၾကည့္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ကထိုင္ၿပီးေျခဆင္းထားတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကလဲထိုင္လွ်က္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကအလယ္ကေပါ့။ .......အဲဒီလိုမ်ဳိးၾကည့္ေနၾကရင္းနဲ႔ ဖီးတက္စရာအခန္းေတြမ်ားလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကမိန္းမေစာင္ထဲ၀င္ေနလိုက္ၿပီးသူ႔အဖုတ္ေလးကို ကလိလိုက္တယ္။ မိ္န္းမလဲဖီးေတြတက္ၿပီးရုပ္ရွင္ေတာင္ဆက္မၾကည့္ႏိုင္ပဲျဖစ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဗြီဒီယိုၾကည့္ရင္းမိန္းမကို ကလိေပးေနတာေပါ့။ သူ႔အဖုတ္ေလးထဲမွာ အရည္ေတြကိုအိုင္ထြန္းေနတာပဲဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ႏႈိက္ရတာအရသာရွိလိုက္တာ။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္လဲတင္းလာၿပီးမိန္းမကိုတစ္ေစာင္းေလးလွည့္ ခိုင္းၿပီး သူ႔ဖင္ေလးကိုေကာက္ခိုင္းလိုက္တယ္။ မိန္းမကကို္ယ္လံုးေလးေစာင္းၿပီးသူ႔ဖင္ေလးကိုအေနေတာ္ေလးေကာက္ေပးလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္လီးႀကီးကလဲ အရမ္းကိုမာေတာင္ေနၿပီ။ သိပ္ေတာင္အားမစိုက္ရပဲ ေလွ်ာကနဲကို၀င္သြားေတာ့တာပဲ။ သူငယ္ခ်င္းက ေဘးနားမွာ ဗြီဒီယိုၾကည့္ေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က ေစာင္ၿခံဳထဲမွာ တစ္ေစာင္းေလးလိုးေနၾကတယ္။ သူ႔ခါးေလးကိုဆြဲဆြဲၿပီးေစာင္းလိုးေနတာ ကၽြန္ေတာ္မခံႏိုင္လို႔ လီးႀကီးကိုထုတ္ၿပီး သူ႔ကို ေနာက္ျပန္ေလးကိုင္ခိုင္းထားတယ္။ လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူက အသံအရမ္းမထြက္ပဲ ႀကိတ္ၿပီးေတာ့ တစ္အင္းအင္းနဲ႔ ေအာ္ေနတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ
ေတာ္ေတာ္ထန္ေနလို႔ ေစာင္ၿခံဳထဲမွာပဲ အေပၚကေနတက္လိုးေတာ့တာပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္အထိေစာင္ကိုသူကဆြဲဆြဲထားၿပီးလိုက္ၿခံဳထားတုန္း။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲ
ေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဲဒီလိုလုပ္ေနတာကို ျမင္ေနရဲ႕သားနဲ႔ ထြက္မသြားပဲ ဗြီဒီယိုကိုတစ္လွည့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုတစ္လွည့္ၾကည့္ေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမေစာက္ဖုတ္ေလးကအရည္ေတြရႊဲလြန္းလို႔ အသံေတြေတာင္ျမည္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ေစာင္ၿခံဳၿပီးလုပ္ေနရတာကို အားမရတာနဲ႔ ေစာင္ကိုမသိမသာေလး
ဖယ္ဖယ္ၿပီးလုပ္တယ္။ မိန္းမက အဲဒါကိုသိလို႔ ေစာင္ကိုလိုက္ကိုင္ထားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဆြဲလိုက္ရင္လဲသူက အသာအယာေလးလႊတ္ေပးၿပီး လိုးတာကိုပဲခံစားေနတယ္ေလ။ ေစာင္လည္းအကုန္ဖယ္ၿပီးတဲ့အခါၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ အေပၚကေနေမွာက္လိုးေနရာကေန လိုးေနရင္းနဲ႔သူူ႔ေပါင္ကို ကားခိုင္းလိုက္တယ္။ ေပါင္ေလးကားၿပီးလိုးေနရာကေန သူ႔ကိုယ္ေပၚကေနကၽြန္ေတာ္ခြာလိုက္ၿပီး လက္ေထာက္ထားလိုက္တယ္။ ဒိုက္ထိုးသလိုပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ သူ႔တံေခါက္ေကြးႏွစ္ဖက္စလံုးကိုကၽြန္ေတာ္ေထာက္ထားတဲ့လက္နဲ႔မတင္သလိုလုပ္ထားၿပီး သူ႔အဖုတ္ေလးကို အေပၚကိုၾကြလာေအာင္ပင့္တင္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ
သူငယ္ခ်င္းက သူ႔ႏို႔ေတြ ကၽြန္ေတာ့္လီးႀကီး၀င္ေနတာေတြကို ထင္ထင္ရွားရွားျမင္ေနရၿပီေလ။ .ကၽြန္ေတာ္လဲထန္လာၿပီး တစ္ခ်က္ခ်င္းထိထိမိမိေလးအဆံုးအထိထိုးသြင္းလိုက္ အ၀နားအထိျပန္ဆြဲထုတ္လိုက္နဲ႔ ျပစ္ျပစ္ႏွစ္ႏွစ္ေလးလိုးလိုက္တယ္
မိန္းမကလဲဖီးေတြေတာ္ေတာ္ကိုတက္ေနလိုက္တာ အရည္ေတြကိုရႊဲေနတာပဲ။ အဲဒီေန႔ကထူးျခားခ်က္က အရည္ေတြရႊဲလြန္းလို႔ အသံေတြျမည္ေနတာကိုသတိထားမိတယ္။
အဲဒီလို စီးစီးေလးေခ်ာ့ၿပီးလိုးေနရင္းနဲ႔ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းရွိတဲ့ဖက္ကိုေစာင္းခိုင္းလိုက္ၿပီး သူ႔ဘယ္ေျခကိုအေပၚေထာင္ကိုင္ထားၿပီး တစ္ေစာင္းလိုးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္လီးကိုေတာ့ မထုတ္ပဲနဲ႔ ပံုစံေျပာင္းလိုးေနတာေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းဖက္ကိုသူလွည့္ေနတဲ့အခ်ိန္ၾကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကလဲဘယ္ေနႏိုင္ေတာ့မလဲ အားရပါးရကို ၾကည့္ေတာ့တာပဲ။ သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္ေတာ္လုပ္ေနတာထက္ မိန္းမရဲ႕မ်က္ႏွာနဲ႔ သူ႔ႏို႔ႀကီးလႈပ္ေနတာကိုပိုၿပီးၾကည့္တယ္။ မိန္းမကလဲ ဖီးေတြတက္ေနေတာ့ အရမ္းလဲ မေအာ္ႏိုင္ပဲ ႀကိတ္ၿပီးေတာ့အသံတိုးတိုးေလးထြက္ေနရတာေပါ့ သူ႔အသက္ရွဴသံေတြကေတာ့ အရမ္းကိုထန္ေနမွန္းသိသာတယ္။ သူ႔ကို ေစာင္းလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္
သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ မိန္းမနဲ႔က အရမ္းနီးသြားၿပီ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒူးေထာက္ၿပီးသူ႔ကို တစ္ေစာင္းလိုးေနတာေပါ့။ အဲဒီလိုလုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႔ႏို႔ႀကီးေတြယမ္းေနတာကို ၾကည့္ရတာ ဖီးတက္တာရယ္ သူငယ္ခ်င္းကလဲ သူ႔ႏို႔ေတြကို အရမ္းၾကည့္ေနတာရယ္ေၾကာင့္ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္မွာ ျပင္းျပင္းေလးေဆာင့္ေဆာင့္ၿပီးလိုးျပစ္လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဖီးေတြအရမ္းတက္လြန္းလို႔ မၿပီးေအာင္မနဲေအာင့္ထားရတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကလဲ laptop ကို ေပါင္ေပၚတင္ၿပီးသာယူၾကည့္ေနတာ မ်က္လံုးကေတာ့ မိန္းမရဲ႕မ်က္ႏွာနဲ႕ ႏို႔ေတြဆီပဲေရာက္ေနၿပီေလ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိန္းမဆီကလဲ ရွက္တဲ့အမူအယာေတြမေတြ႕ရေတာ့ဘူး ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကလဲ ၾကည့္တာမကၽြတ္ေတာ့ဘူး။ ....ဒီလိုလုပ္ေနရင္းမိန္းမကလဲအရမ္းဖီးေတြတက္ေနေတာ့ ေရွ႕ဆက္ၿပီးဘယ္လိုဆက္လုပ္ရမလဲလို႔စဥ္းစားရင္းနဲ႔ တစ္ေစာင္းလိုးေနရာကေန သူ႔ခါးေလးကိုဆြဲမလိုက္ၿပီး သူ႔ကို ေလးဖက္ေထာက္ၿပီးကုန္းခိုင္းလိုက္တယ္။ မိန္းမကလဲအလိုက္သင့္ေလးဖင္ကိုေကာက္ေပးၿပီး ခါးေလးကိုေကာ့ေနေအာင္ ကုန္းေပးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲသူကုန္းေပးတဲ့ပံုေလးကိုအရမ္းထန္သြားၿပီး လီးႀကီးကိုခပ္ျပင္းျပင္းေလးထိုးထဲ့လိုက္တာ အားကနဲေနေအာင္ေအာ္ၿပီးေတာ့ မိန္းမလဲအရမ္းေကာင္းသြားတယ္။
သူကလဲ ဖင္ေလးကို ေကာ့ေနေအာင္ကုန္းေပးေတာ့ လီးကေလွ်ာကနဲေလွ်ာကနဲ၀င္သြားလိုက္တာ မိန္းမလဲအရမ္းကိုအရသာရွိေနၿပီ။ ေလးဖက္ေထာက္ကုန္းၿပီး လိုးတဲ့အခ်ိန္ၾကမွ သူ႔ဆီက ေအာ္သံေတြလဲပိုထြက္လာေတာ့တယ္။ အဲဒီလိုပံုစံနဲ႔ အသာေလးဆြဲထုတ္လိုက္ အဆံုးအထိဖိၿပီးထိုးသြင္းလိုက္နဲ႔လုပ္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္လဲ အရမ္းၿပီးခ်င္လို႔ ထိန္းၿပီးေတာ့လုပ္ေနရတယ္။ တစ္ခ်က္ျခင္းမွန္မွန္ေလးပဲေပါ့။ မိန္းမက သူ႔အေပၚပိုင္းကို ကုတင္ေပၚမွာ၀ပ္ေနေအာင္ေနၿပီး ဖင္ေလးကိုေထာင္ေနေအာင္ ကုန္းေပးထားတဲ့အေနအထားကို ကၽြန္ေတာ္ကသူ႔ခါးေလးကိုကိုင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းရွိတဲ့ဖက္ကို နည္းနည္းေလးလွည့္ေပးလိုက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းကိုလည္း မိန္းမအရမ္းထန္ေနတယ္ဆိုတာကို ေမးေငါ့ၿပီးအခ်က္ျပလိုက္တယ္။ မိန္းမကလဲ သူ႔ကိုအဲဒီလိုသူ႔ကို သူငယ္ခ်င္းဖက္ကို နဲနဲလွည့္ေပးလိုက္တာကို အလိုက္သင့္ပဲပါလာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေပါင္ေပၚမွာရွိတဲ့ laptop နဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာနဲ့က ထိလုနီးပါးျဖစ္ေနၿပီ။ကၽြန္ေတာ္အဲဒီလိုသူ႔ကို ကုန္းခိုင္းၿပီးလိုးေနေတာ့ အေနာက္ကေနတစ္ခ်က္ေဆာင့္လိုက္တိုင္းေဆာင့္လိုက္တိုင္း ထိုင္ေနတဲ့ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ထိလုနီးပါး
ျဖစ္ျဖစ္သြားတယ္။ သူငယ္ခ်င္းလက္နဲ႔ သူ႔လက္နဲ႔ကလည္း ထိေနၿပီ။ အဲဒီအေျခအေနမွာ မိန္းမကလဲဖီးအရမ္းတက္ေနၿပီး လံုး၀ကိုမရွက္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အေျခအေန
ျဖစ္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လဲဖီးေတြတက္လြန္းလို႔ အခ်က္တိုင္းထိေအာင္ ဆံုးကာနီးအထိဆြဲထုတ္လိုက္ အဆံုးအထိသာသာေလးေဆာင့္လိုးေပးလိုက္နဲ႔ မၿပီးေအာင္ ထိန္းလုပ္ေနရတယ္။ အဲဒီလိုလုပ္ေနရင္း သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ laptop နဲ႔ မိန္းမနဲ႔ သြားသြားထိေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက သူ႔ laptop ကို ေဘးခ်ထားၿပီး အားရပါးရ
ၾကည့္ေနတယ္။ သူ႕ပံုစံကလည္း ထန္တဲ့ပံုစံအရမ္းကိုေပါက္ေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း လုပ္ေနရင္းနဲ႔ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ျပင္းျပင္းေလးေဆာင့္လိုက္ရင္ မိန္းမရဲ႕ေခါင္းက
သူ႔ဗိုက္နဲ႔သြားသြားတိုက္ေနၿပီ။ .အဲဒီလိုလုပ္ေနရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကလဲမိန္းမကို သူ႔ဖက္ကိုလွည့္လွည့္ေပးတာေပါ့။ မိန္းမရဲ႕ႏို႔ႀကီးေတြကလည္း သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ေပါင္ကိုသြားပြတ္မိေနတဲ့အခါၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္
သူငယ္ခ်င္းက သူ႔ရဲ႕လက္ေတြကို သူ႔ေပါင္ေပၚျပန္တင္ထားၿပီးမိန္းမရဲ႕ႏို႔နဲ႔ ထိေအာင္လုပ္ေနၿပီးသူ႔ပံုစံကေတာ့ေတာ္ေတာ္ကိုမ်က္ႏွာပ်က္ၿပီးဖီးအရမ္းတက္ေနတဲ့ပံုစံေပါက္ေနတယ္။ မိန္းမကလဲ သူ႔ႏို႔ေတြကိုအဲဒီလိုမထိတထိလုပ္ၿပီး ႏို႔သီးထိပ္ေလးကိုပြတ္ပြတ္ေပးေနတာကိုပိုထန္ၿပီးခြင့္ျပဳထားေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကကၽြန္ေတာ့္ကိုလွမ္းၾကည့္ၿပီး သူဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတဲ့ပံုမ်ဳိးနဲ႔ ေမးေငါ့ၿပီး
လွမ္းေမးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေမးေငါ့ၿပီးဆက္သာလုပ္ဆိုတဲ့ပံုမ်ဳိးနဲ႔အခ်က္ျပန္ျပလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းဖီးေတြအရမ္းတက္ၿပီး မနည္းထိန္းလုပ္ေနရတယ္ ၿပီးခ်င္ေနၿပီ။ မိန္းမကလဲ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ကေနျဖည္းျဖည္းခ်င္းေဆာင့္ေနတာကို အားမရတဲ့ပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ သူကေနာက္ျပန္ ျပန္ေဆာင့္ေနတယ္ အဲဒီလိုျပန္ေဆာင့္တာ ကၽြန္ေတာ္လိုးတာကို ပိုထိေစခ်င္လို႔လား ဒါမွမဟုတ္
သူ႔ႏို႔ေတြပိုရမ္းၿပီး သူငယ္ခ်င္းလက္နဲ႔ပိုၿပီးပြတ္မိေအာင္လားဆိုတာေတာ့မေျပာတတ္ဘူး။ သူငယ္ခ်င္းကလဲဖီးေတြအရမ္းတက္ေနတယ္ မိန္းမကလဲတစ္စတစ္စပိုထန္လာေနၿပီ ေပၚတင္ေတြလဲ
ျဖစ္လာေနေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကို သူ႔လီးအျပင္ထုတ္လိုက္ဖို႔ လုပ္ေနရင္းနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ကအခ်က္ျပလိုက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းလက္က မိန္းမရဲ႕ႏို႔ေတြကိုလည္းလိုက္ထိေနရင္းနဲ႔ သူ႔ေဘာင္းဘီဇစ္ကို
ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျဖဳတ္လိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့မွ သူ႔မွာေအာက္ခံေဘာင္းဘီမ၀တ္ထားပဲ ဂ်င္းေဘာင္းဘီတစ္ထပ္ထဲပဲ၀တ္ထားတယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရတာ။ ဒါဆိုရင္ ခုနကမိန္းမရဲ႕ႏို႔ေတြက သူ႔ေပါင္ေတြ လက္ေတြနဲ႔တင္မဟုတ္ပဲ ေတာင္ေနတဲ့သူ႔လီးနဲ႔ပါပြတ္မိေနတယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္။ ဇစ္ျဖဳတ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ေတာင္ေနတဲ့သူ႔လီးႀကီးက အျပင္ကိုေငါက္ကနဲထြက္လာၿပီး
မိန္းမရဲ႕ႏို႔ေတြနဲ႔ သြားေထာက္မိၿပီးပြတ္ေနတယ္။ အဲဒီလိုလဲျမင္လိုက္ရေရာ ကၽြန္ေတာ္လဲေတာ္ေတာ္ထန္သြားၿပီး သူ႔လီးႀကီးနဲ႔ မိန္းမႏို႔ေတြပိုထိမိေအာင္ သူ႔ခါးေလးကိုညႊတ္သြားေအာင္ လက္နဲ႔
ကိုင္ ဖိၿပီး ခါးေလးကိုဆြဲဆြဲၿပီးလိုးျပစ္လိုက္တယ္။ ထင္ရွားတာကေတာ့ မိန္းမကအဲဒီအခ်ိန္မွာေတာ္ေတာ္ကိုထန္ၿပီးေအာ္လာတယ္။ ပံုစံေတြကိုေျပာျပရရင္ သူငယ္ခ်င္းက ခုတင္ေခါင္းရင္းက
အမွီကိုမွီၿပီး ေျခဆင္းထားတယ္ မိန္းမရဲ႕ဘယ္ဖက္လက္က သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ညာဖက္ျခမ္းေပါင္ေဘးနားမွာလက္ေထာက္ထားၿပီးကန္႔လန္႔ျဖတ္ေလးကၽြန္ေတာ့္ကို ကုန္းေပးထားတယ္။ မိန္းမရဲ႕
ညာဖက္လက္က သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ဘယ္ဖက္တင္ပါးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ကသူ႔ေနာက္မွာဒူးေထာက္လွ်က္နဲ႔ ေနာက္ကေနလိုးေနတာ။ အဲဒီေတာ့မိန္းမရဲ႕ ကိုယ္လံုးေလးက သူငယ္ခ်င္းရဲ႕လီးေပၚကေန
ကန္လန္႔ျဖတ္ျဖစ္ေနေတာ့ ဒီေကာင့္လီးက မိန္းမရဲ႕ႏို႔ေတြကိုေထာက္ထားသလိုျဖစ္ၿပီး မိန္းမကလဲဖိၿပီးေတာ့ကိုလိုက္ပြတ္ေနတာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲဖီးေတြစြတ္တက္ၿပီးခပ္ျပင္းျပင္းေလးေနာက္က
ေဆာင့္တဲ့အခါမိန္းမကအရမ္းကိုေအာ္လာၿပီး သူငယ္ခ်င္းရဲ႕လီးေပၚကိုေမွာက္ခ်လိုက္ၿပီး သူ႔လီးကိုဆုပ္ထားလိုက္တာကိုေတြ႕ရတယ္။ သူငယ္ခ်င္းလဲဘာမွမလုပ္ႏိုင္ပဲ ခုတင္ေခါင္းရင္းေနာက္မွီကိုမွီ ေခါင္းကိုလွန္ခ်ၿပီး မ်က္ႏွာကိုအေပၚေမာ့ၿပီး ရွဴးရွဴးရွဲရွဲေတြျဖစ္လာတယ္။ အဲဒီျမင္ကြင္းက ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာပထမဆံုးႀကံဳလိုက္ရတဲ့ထန္စရာအေကာင္းဆံုး
ျမင္ကြင္းပဲ။ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းပါးစပ္က " အ " ဆိုၿပီးအသံျပင္းျပင္းတစ္ခ်က္ထြက္လာလို႔ လွမ္းၾကည့္လိုက္တဲ့အခါၾကမွ မိန္းမရဲ႕ႏို႔ေတြဆီကို သူ႔လီးက လရည္ေတြပန္းထြက္လာတာကို ျမင္လိုက္ရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အထိ မိန္းမက သူ႔ငယ္ခ်င္းရဲ႕လီးကိုဆုပ္ထားတုန္းပဲ။ ေနာက္သူလဲၿပီးသြားေရာခဏေနၿပီး ကုတင္ကေနထသြားေတာ့တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္လဲဘာလုပ္ရမွန္းမသိပဲ မိန္းမကို ပက္လက္လွန္ခိုင္းၿပီး လီးကိုအသာေလးစိမ္ထားၿပီးသူ႔ကို လီးႀကီးကိုင္ရတာဖီးတက္လား လရည္ေတြပန္းထြက္လာေတာ့ ဘယ္လိုေနလဲဆိုၿပီး
ေမးၾကည့္တာေပါ့။ ထူးျခားတာက သူငယ္ခ်င္းလဲအဲဒီလို လရည္ေတြပန္းထြက္လာတဲ့အခ်ိန္ပိုင္းမွာပဲ မိန္းမကလဲ အရမ္းကိုၿပီးသြားတယ္။ သူလဲပထမဆံုးအေတြ႕အႀကံဳမွာ အရမ္းကိုထန္သြားတယ္ထင္ပါတယ္။ အဲဒီညက ဒီေကာင္ျပန္သြားတဲ့အထိ မိန္းမကအခန္းထဲကထြက္မလာေတာ့ဘူး။ မ်က္ႏွာပူလို႔တဲ့။

2 comments:

  1. ေကာင္းတာေလးေတြဆက္ေရးပါ

    ReplyDelete
  2. နွစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ဆြဲရမွာကြာ

    ReplyDelete